شناسهٔ خبر: 51223383 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس شورا: سد معبر درد مشترک شورای شهر و امام جمعه ارومیه است

ارومیه- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به سخنان روز جمعه نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی درباره لزوم برخورد با پدیده سد معبر گفت: این امر یک درد مشترک است و باید تدابیری جدی در این راستا اندیشیده و نتیجه اقدامات به شورای شهر گزارش شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمد خلیل پور روز دوشنبه در جمع اعضای شورای شهر ارومیه با تأکید بر اینکه مبارزه با سد معبر درخواست بسیاری از مردم است، افزود: اگر بخواهیم با سد معبر مبارزه کنیم، همراهی قوه قضائیه و نیروی انتظامی لازم است چون شهرداری به تنهایی نمی تواند با آن مبارزه کند هر چند از شهرداری می خواهیم تا جایی که می تواند این کار را انجام دهد.

وی اضافه کرد: در خصوص سد معبر خودرویی، شهرداری متولی نیست و باید دستگاههای دیگر در این راستا ورود کنند تا شهرداری هم اقدامات بعدی را انجام دهد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: شهرداری با جدیت بیشتری به ساماندهی مغازه هایی که سد معبر می کنند، اقدام کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه در خطبه های نمازجمعه هفته گذشته ارومیه با اشاره به ابراز نارضایتی شهروندان از سدمعبر در برخی معابر مرکزی شهر گفته بود: شهرداری و شورای شهر باید به این خواسته مردم توجه ویژه داشته باشد.

وی با ابراز ناخرسندی از احتمال فروش برخی از معابر توسط بعضی افراد به دست‌فروشان افزود: این امر، شایسته شهر ما نیست و مسوولان باید در این خصوص برنامه ریزی کرده و این معضل را حل کنند.

معضل سد معبر سالهاست که در ارومیه وجود دارد و تاکنون نسخه خاصی برای آن پیچیده نشده است.

نظر شما