شناسهٔ خبر: 51222850 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

زارعی عنوان کرد؛

استقبال دانشگاه آزاد اسلامی از حل علمی مسائل شهری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر گفت: برای هم‌افزایی علمی، فرهنگی و صنعتی و به‌ویژه هم‌افزایی در حل علمیِ مسائلِ شهرستان از همکاری سایر ادارات استقبال می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اسلامشهر، حامد زارعی همراه با جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با حسین حبیبی فرماندار جدید شهرستان اسلامشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در این دیدار با تاکید بر نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه از نقش دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا سخن گفته و با اشاره به ظرفیت بالا و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر از تعامل و همکاری ادارات شهرستان با دانشگاه در هم‌افزایی علمی، فرهنگی و صنعتی شهرستان و به‌ویژه هم‌افزایی در حل علمیِ مسائلِ شهرستان استقبال کرد.

بیشتر بخوانید:

اهداف اصلی «کمیته تعامل دانشگاه و خانواده» چیست؟

حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز در این دیدار، وجود بدنه علمی و تخصصی قوی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر را نقطه قوتی برای شهرستان قلمداد و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در مباحث تحقیقاتی و عملیاتیِ این واحد دانشگاهی را در رفع مشکلات و مسائل شهرستان الزامی دانسته و خواستار ارتباط، تعامل و همکاری هرچه بیشتر دانشگاه با ادارات و نهادهای اجرایی شد.

انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/

نظر شما