شناسهٔ خبر: 51222537 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شهردار منطقه ۱۱ خبر داد

استقرار اتوبوس ایدز در بوستان ملت مشهد 

شهردار منطقه ۱۱ مشهد از استقرار اتوبوس ایدز در بوستان ملت همزمان با هفته جهانی اطلاع‌رسانی بیماری ایدز خبر داد و گفت: در این اتوبوس تست سریع ایدز با رعایت اصل محرمانگی برای مراجعان انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

مریم عرب احمدی ایدز را نه فقط یک بیماری بلکه مساله جهانی و مورد توجه تمامی سازمان های فرهنگی و اجتماعی دنیا دانست و افزود: پیشگیری از ابتلا به ایدز و حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی از موارد مهمی است که می‌بایست به آن توجه کرد و بی توجهی به این موضوع موجب افزایش نگرانی‌های اجتماعی و تحمیل هزینه‌های سنگین بر نظام بهداشت و درمان جامعه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این اتوبوس به مدت سه روز از یکشنبه، ۱۴ آذر ماه در بوستان ملت استقرار یافته و تست سریع ایدز با رعایت اصل محرمانگی برای مراجعان انجام می‌شود.

شهردار منطقه ۱۱ مشهد تصریح کرد: این برنامه به همت اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یازده با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در قالب اتوبوس روبان قرمز در ضلع غربی بوستان ملت روبروی امامت هشت اجرا شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد وی ادامه داد: انتقال بیماری ایدز راه‌های مختلفی دارد و افرادی که از ابتلای خود به این بیماری مطمئن نیستند می‌توانند با حضور در محل استقرار اتوبوس و انجام تست HIV پاسخ آزمایش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

انتهای پیام

نظر شما