شناسهٔ خبر: 51222390 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

نشست کمیسیون امنیت‌ ملی با مسئولان وزارت‌خارجه

تسنیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از برگزاری نشست مشترک اعضای این کمیسیون با وزیر امور خارجه خبر داد و گفت: در این جلسه آقای باقری رئیس هیئت مذاکره کننده ایران درباره جزئیات مذاکرات گزارش خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، محمود عباس‌زاده مشکینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به برنامه‌های کاری هفته جاری کمیسوین متبوعش، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی روز (سه‌شنبه ۱۶ آذر ماه) نشستی با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و معاونان در محل وزارت خارجه دارند.

وی با بیان اینکه این نشست در راستای همگرایی هر چه بیشتر کمیسیون امنیت ملی با وزارت خارجه برگزار می‌شود، افزود: قرار است در این جلسه مشترک پیرامون مسائل و تحولات منطقه و بین‌الملل بحث و گفت‌وگو شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: همچنین طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده قرار است آقای علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیئت مذاکره کننده ایران گزارشی درباره جزئیات گفت‌وگوی جمهوری اسلامی ایران با ۴+۱ به اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارائه دهد تا نمایندگان در جریان جزئیات این مذاکرات قرار گیرند.

نظر شما