شناسهٔ خبر: 51222359 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس جهاد دانشگاهی مازندان:

همه ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در توسعه قائمشهر به‌کارگیری شود

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران در نشست با شورای شهر قائمشهر، گفت: این نهاد با همه محدودیت‌های شهر برای ارائه خدمات به مردم بسیار زحمت‌کش قائمشهر، در حوزه پژوهشی، فرهنگی، رسانه‌ای (خبرگزاری ایکنا و ایسنا)، آموزشی و سلامت(بانک خون) همه ظرفیت‌های خود را بسیج خواهد کرد تا بتواند برای مردم و کارکنان شهرداری موثر باشد.

صاحب‌خبر -

مهدی ابراهیمی، عضو شورای شهر قائمشهر با مهندس محمد رضا شافعیان، رئیس جهاد دانشگاهی مازندران، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار رئیس جهاد دانشگاهی مازندران، گفت: حلقه گمشده در توسعه قائمشهر، پای کارآمدن بزرگان شهراست و انتظار می‌رود نمایندگان پارلمانی شهر که  دلسوز مردم و از مشکلات شهر باخبر هستند در توسعه کیفی و کمی شهر همت کنند.
 
وی افزود: برای ایجاد تحول در این شهر باید پارلمان شهری به مطالبه‌گری از مسئولان و بزرگان شهر بپردازد و توانمندی قائمشهر در این حوزه نباید نادیده گرفته شود.

شافعیان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یک نهاد عمومی غیردولتی است، تصریح کرد: این نهاد با همه محدودیت‌های شهر برای ارائه خدمات به مردم بسیار زحمت‌کش قائمشهر و کارکنان شهرداری، در حوزه پژوهشی، فرهنگی، رسانه‌ای (خبرگزاری ایکنا و ایسنا)، آموزشی و سلامت(بانک خون) همه ظرفیت‌های خود را بسیج خواهد کرد.

وی با بیان اینکه با وجود اماکن بلااستفاده در این شهر جهاد دانشگاهی از داشتن مکانی مناسب محروم است، ادامه داد: نهادهایی همچون جهاد دانشگاهی برای ارائه خدمات نیازمند یک فضای مناسب و در شأن مردم قائمشهر دارند تا بتواند به خیل مراجعه‌کنندگان پاسخ دهد.  

وی افزود: نباید دستگاه‌ها به بهانه مسئله تعارض منافع که اغلب برآمده از نگاه جزیره‌ای است از پای کار آوردن ظرفیت‌های خود در توسعه شهر مضایقه کنند.

در ادامه ابراهیمی، عضو شورای شهر قائمشهر، گفت: تهیه پیوست فرهنگی برای پروژه‌های عمرانی، یکی از موضوعاتی است که با بررسی در کمیسیون فرهنگی شورای شهر می‌توان فرصت‌ای پژوهشی این مهم را به جهاد دانشکاهی واگذار کرد.

وی افزود: در بحث سلامت با توجه به اینکه قائمشهر دو بیمارستان مهم دارد، اگر لازم باشد که نمایندگی مرکز یاخته‌های خون بند ناف رویان جهاد دانشگاهی در قائمشهر مستقر شود، بسترهای لازمه را فراهم خواهیم کرد.

ابراهیمی با بیان اینکه، شهرداری و شورای شهر تلاششان مدیریت درست و بهینه منابع‌ای است که از مردم دریافت می‌شود، گفت: چنانچه جهاد دانشگاهی، سرفصل‌های آموزش کوتاه‌مدت شوراها و دهیاری‌ها را به ما ارائه کند از این دوره‌های آموزشی استقبال می‌کنیم و انتظار داریم این دوره‌ها مفید و کاربردی باشد و در بهره‌وری بهتر فعالیت دهیاران و شوراها موثر باشد.

انتهای پیام

نظر شما