شناسهٔ خبر: 51222234 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

عضو ارشد «جهاد اسلامی»:

عملیات‌های استشهادی نشانگر عمق فرهنگ مقاومت در فلسطین هستند

عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در سخنانی گفت: سلسله عملیات‌های استشهادی علیه صهیونیست‌ها نشانگر عمق فرهنگ مقاومت و ریشه دار بودن آن در اراضی اشغالی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «داوود شهاب» عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین سخنانی را در خصوص عملیات‌های استشهادی فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی، مطرح کرد.

این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: سلسله عملیات‌های استشهادی علیه صهیونیست‌ها نشانگر عمق فرهنگ مقاومت و ریشه دار بودن آن در اراضی اشغالی هستند.

داوود شهاب در ادامه سخنان خود گفت: سلسله تجاوزات رژیم صهیونیستی و نیز اقدامات خصمانه آن نمی‌تواند موجب دست کشیدن فلسطینیان از انجام عملیات‌های استشهادی در اراضی اشغالی شود.

وی در ادامه به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن جوان فلسطینی در قدس اشغالی اشاره کرد و افزود: این جنایت نمی‌تواند شعله‌های آتش خیزش عمومی ملت فلسطین در برابر صهیونیست‌ها را خاموش کند.

داوود شهاب در ادامه سخنانش همچنین ضمن انتقاد شدید از مواضع جامعه جهانی در قبال مسأله فلسطین، خاطرنشان کرد: جامعه جهانی با سکوت خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، در این جنایات علیه فلسطینیان شریک است.

این سخنان پس از آن مطرح شد که روز گذشته جنبش مقاومت اسلامی حماس به جنایت اخیر صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن یک شهروند فلسطینی در قدس اشغالی واکنش نشان داد. «محمد حماده» سخنگوی جنبش حماس اقدام صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن «محمد شوکت سلیمه» در قدس اشغالی را یک اقدام جنایتکارانه توصیف کرد.

وی در این زمینه تصریح کرد: صهیونیست‌ها با ارتکاب جنایت علیه شهروند بی دفاع فلسطینی یک بار دیگر خوی توحش خود را به نمایش گذاشتند. حماده گفت: متأسفانه شاهد آن هستیم که رژیم صهیونیستی ارتکاب جنایت علیه فلسطینیان را به اوج خود رسانده است.

روز شنبه هفته جاری بود که نظامیان رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود یک شهروند فلسطینی را در قدس اشغالی به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما