شناسهٔ خبر: 51222170 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

۳ گزینه مدیرعاملی در پرسپولیس مشخص شدند/ غافلگیری مجید صدری/ گزینه اصلی با وزیر مذاکره کرد

به نظر می‌رسد با توجه به مذاکرات فشرده وزیر ورزش با گزینه‌های مدنظرش، به زودی مدیرعامل پرسپولیس معرفی شود.

صاحب‌خبر -

به گرارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیروز رسما خبر عقد قرارداد پرسپولیس با کارگزار جدید منتشر شد تا مجید صدری حالا خود را محق ترین گزینه برای مدیرعاملی پرسپولیس بداند. قرارداد ۶۳۰ میلیاردی‌ای که سرخ ها با کارگزار جدید بستند می تواند مشکلات مالی این تیم را به صورت کامل رفع و رجوع کند اما بخشی از این قرارداد وابسته به گرفتن حق پخش از صداوسیماست که بعید به نظر می‌رسد نتیجه‌بخش باشد.

با این همه صدری دیروز و به در جریان نشست خبری معرفی کارگزار باشگاه چهره یک مدیر موفق به خود گرفت و از پرداخت کامل بدهی پرسپولیس به بودیمیر و همین طور کالدرون سخن گفت. هر چند او اعلام کرد که قسط سوم مطالبات کالدرون برگشت خورده و او راه مطمئنی برای پرداخت باقی مانده طلب مربی آرژانتینی پیدا کرده است.

صدری امیدوار است بعد از این اقدامات حمید سجادی حکم مدیرعاملی او را امضا کند اما منابع نزدیک به وزیر ورزش می‌گویند او کماکان بر این باور است که صدری باید عضو هیات‌مدیره بماند و شخص دیگری به‌عنوان مدیرعامل انتخاب شود و شاید به همین دلیل درست در روزی که خبر عقد قرارداد با کارگزار منتشر شد خبر رسید سجادی بعد از علی شجاعی(استاندار سابق خراسان‌شمالی) برای مدیریت پرسپولیس با محمد علیپور، هم مذاکره کرده است.

سجادی پیش از این البته به این موضوع اشاره کرده بود که صدری گزینه هیات مدیره پرسپولیس است و آنها صرفا فقط سرپرست کنونی باشگاه را برای رسیدن به پست مدیرعاملی به او معرفی کرده اند.  اظهار نظری که به هیچ عنوان خبر از قطعی بودن مدیرعامل صدری در باشگاه  پرسپولیس نمی داد.

گفته می‌شود گزینه اصلی وزیر ورزش؛ علیپور مدیرعامل سابق باشگاه تراکتور و نفت تهران است که حضوری کوتاه مدت در تبریز داشت و در نهایت به دلیل اختلاف نظر با زنوزی از این تیم جدا شد.

او سابقه مدیریت موفقیت آمیزی در باشگاه نفت تهران هم داشت و تیم تحت مدیریت او در لیگ برتر و حتی آسیا نمایش درخشانی از خود ارائه کرده بود. در دوران حضور علیپور بازیکنان بزرگی در نفت تهران چهره شدند که می‌توان به علیرضا بیرانوند، وحید امیری، مرتضی پورعلی گنجی، وریا غفوری، محمد دانشگر، عیسی آل‌کثیر و ... اشاره کرد.

با این حال گفته می شود او پیش از عقد قرارداد پرسپولیس با کارگزار رسمی چندان علاقه مند نبود تا یک باشگاه بدهکار را در اختیار بگیرد اما شرایط جدید سرخ ها شاید او را مجاب کند تا بر صندلی مدیرعاملی پرسپولیس تکیه بزند.

نظر شما