شناسهٔ خبر: 51221630 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرماندار سیریک در آستانه روز دانشجو؛

دانشجو مظهر بیداری و دانشگاه مبدا تحولات است

فرماندار سیریک در آستانه 16 آذر روز دانشجو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو گفت: دانشجو مظهر بیداری و دانشگاه نماد آگاهی‌رسانی و مبدا تحولات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از شهرستان سیریک، احمد جمالدینی در نخستین همایش تجلیل از نودانشجویان دهستان بیابان شهرستان سیریک افزود: توسعه یافتگی، ارتقای شاخصه های فرهنگی، توسعه عمران و آبادانی، رفع فقر و بیکاری و رشد اقتصادی همه با همت و تلاش میسر می شود که این امر باید از دل این جامعه و این نسل دانشجو محقق شود.

وی با بیان اینکه نقش دانشجویان بیابانی سیریک امروز، در کنار خوب درس خواندن، خودباوری و مطالبه گری است اضافه کرد: دانشجو یعنی حرکت اعتدالی در همه شئون و پی ریزی اقتصاد دانش بنیان و تقویت پایه های زندگی سعادت بخش برای همه است.

نخستین همایش تجلیل از نودانشجویان دهستان بیابان سیریک با حضور حجت الاسلام و المسلمین سالاری امام جمعه شهرستان، ظاهری ادیب مدیر آموزش و پرورش شهرستان، محمدی رئیس شورای اسلامی شهرستان، مولوی دوستعلی زاده امام جمعه موقت اهل سنت، جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان و مسئولان محلی، معلمان و خانواده های دانشجویان در محل سالن چند منظوره روستای گونمردی برگزار شد.

در پایان این همایش از دانشجویان جدید الورود دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی و خیران علمی منطقه بیابان شهرستان سیریک تجلیل شد.

نظر شما