شناسهٔ خبر: 51221601 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسابقات عملیاتی ورزشی آب ‌رسانی آتش‌نشانان برگزار شد

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: مسابقات عملیاتی ورزشی آب‌رسانی آتش‌نشانان منطقه یک با حضور هشت تیم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد جمشیدی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: سنجش توانایی آتش‌نشانان توسط تیم‌های نظارتی متشکل از افسران ارشد و کارشناسان آتش‌نشانی صورت می‌گیرد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بابیان این که سنجش توانایی آتش‌نشانان طی برگزاری مسابقات، مطلوب‌تر و نتیجه‌بخش‌تر است افزود: بر همین اساس مسابقات عملیاتی ورزشی آب‌رسانی میان‌هشت تیم از ایستگاه‌های منطقه ۱ عملیاتی و بانوان برگزار شد.

او  با اشاره به این که استفاده از آب برای کنترل حریق یکی از ساده‌ترین و درعین‌حال مؤثرترین روش‌هایی است که تمامی افراد با آن آشنا هستند گفت: همان اندازه که استفاده از آب می‌تواند در خاموش کردن آتش مفید باشد به همان اندازه هم می‌تواند در استفاده نابجا درزمانی مناسب و سریع ایجاد مخاطره و گسترش حریق یا خسارات را بر جای گذارد.

جمشیدی افزود: برگزاری این مسابقات همچنین نقش بسزایی در آموزش درست استفاده از آب در مواقع لازم، دارد.

او گفت: در این دوره از رقابت‌ها هشت تیم چهار نفره حضور داشتند که با استفاده از تجهیزات عملیات اعم از تجهیزات حفاظت فردی، خودروی عملیاتی، لوله‌های آب‌رسانی  نسبت به اجرای سریع آب‌رسانی در یک عملیات فرضی اقدام کردند.

جمشیدی افزود: مسابقات سه تیم برتر به ترتیب ایستگاه‌های ۱۰۱، ۱۱۳ و ۱۲۱ بوده و در این میان ایستگاه بانوان نیز بسیار خوش درخشیدند که قابل‌تقدیر است.

انتهای پیام/خ

برچسب‌ها:

نظر شما