شناسهٔ خبر: 51221343 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

تمام دستگاه‌های اجرایی و قضایی خراسان شمالی، استاندار جدید را همراهی کنند

حجت‌الاسلام رضا نوری گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی، قضایی و نهادهای دانشگاهی و حوزوی با وحدت و همدلی استاندار جدید خراسان شمالی را همراهی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی با قدردانی از زحمات سه ساله محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: استاندار سابق خراسان شمالی، طی سه سال گذشته امور را به صورت اجرایی و نه بر اساس رویکردهای جناحی و گروهی به پیش بردند.

وی ادامه داد: ایشان مدیریتی داشتند که برای پیشبرد امور، در میدان کار حضور داشتند و تلاش کردند با وجود کمبودها و تحمل سختی ها از حجم مشکلات و کمبودها بکاهند.

حجت الاسلام نوری افزود: این در حالی است که هنوز کمبودها و مشکلات زیادی وجود دارد که استاندار جدید باید برای رفع آنها تلاش کند.

وی خاطر نشان کرد: در دوره مدیریت محمدعلی شجاعی، استاندار پیشین خراسان شمالی دو دوره انتخابات سالم برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در ادامه به انتصاب حسین نژاد به عنوان استاندار جدید نیز اشاره و اظهار کرد: استاندار جدید، چهره علمی و اجرایی هستند که امیدوار هستیم ایشان با تکیه بر این تجربیات، کمبودهای استان را مبتنی بر ظرفیت های موجود استان مرتفع کنند.

وی خواستار شد: تمامی دستگاه های اجرایی، قضایی و نهادهای دانشگاهی و حوزوی با وحدت و همدلی استاندار جدید خراسان شمالی را همراهی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما