شناسهٔ خبر: 51221038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تقدیر از جهاد دانشگاهی لرستان برای انجام موفقیت‌آمیز طرح منش

ابراهیم شریفی

جهاد دانشگاهی لرستان برای اجرای موفق طرح منش در استان مورد تقدیر قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

در مراسمی با حضور محمود ثمینی معاون سیاسی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان  از تلاش‌های جهاد دانشگاهی لرستان برای اجرای موفق طرح منش در استان تقدیر شد.

در متن این تقدیرنامه آمده است: دکتر امین سلاحورزیان، ریاست جهاددانشگاهی واحد لرستان

با سلام و تحیات الهی

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته‌ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گران‌بها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به‌خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و مؤثر به مردم نهایت استفاده را ببرند. قطعاً کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

فرصت را غنیمت شمرده و با اهداء این لوح از حضرتعالی به دلیل انجام موفقیت‌آمیز طرح منش (طرح شتابدهی کسب‌وکارهای فناورانه جوانان) با همکاری این اداره کل تقدیر می‌کند.

امید است همچون گذشته با استعانت از درگاه حضرت احدیت در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) در راستای اجرای آرمان‌های بلند امام راحل عظیم‌الشان (ره) تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مؤید و منصور باشید.

گفتنی است این طرح در سه فاز اجرایی شده که جهاددانشگاهی لرستان در فاز اول و دوم واحد برتر کشور بوده و با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته امید می‌رود با توجه به اتمام طرح در فاز سوم نیز جزو استان‌های برتر باشیم.

انتهای پیام

نظر شما