شناسهٔ خبر: 51217464 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد؛

طرح ملی فهما، گامی در جهت ساماندهی فعالیت های کانون های مساجد است

جوادیان زاده با اشاره به اجرای طرح ملی فهما ویژه کانون های مساجد گفت: این طرح گامی در جهت ساماندهی فعالیت های کانون های مساجد است.

صاحب‌خبر -

مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به برگزاری طرح ملی « فهما» ویژه کانون های مساجد کشور گفت: این طرح به عنوان یکی از طرح های مهم و ویژه کانون های مساجد است که با حضور بیش از 26 هزار کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

وی افزود: بیش از 850 کانون در استان یزد در مساجد استان فعال هستند که خوشبختانه تاکنون نیز حضور پررنگی در این طرح ملی داشتند و با ثبت فعالیت های خود در دوره های گذشته توانستند رتبه های کشوری را نیز به خود اختصاص دهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: در دوره های گذشته شاهد حضور فعال و موثر کانون های مساجد استان یزد در این طرح بودیم که بیشترین امتیارات را نیز در بین کانون های کشور به خود اختصاص دادند.

جوادیان زاده ادامه داد: این طرح دارای نقاط مثبتی است که شامل ارائه فعالیت های ویژه و اختصاصی کانون ها و ارائه آن در سامانه بچه های مسجد است.

وی گفت: ارائه الگوهای مسجدی و همچنین فعالیت های کانون ها در رواق های مختلف و فعالیت های تخصصی از دیگر نکات مهم در سامانه بچه های مساجد است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: امیدواریم امسال نیز همچون سال های گذشته شاهد حضور پرشور کانون های مساجد استان در سامانه بچه های مسجد و طرح ملی فهما باشیم تا بتوانیم پایتخت ملی فهما را کسب کنیم.

پایان پیام/449

نظر شما