شناسهٔ خبر: 51215631 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

زیرساخت‌های فرهنگی خوزستان ظرفیتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

اهواز - ایرنا- امام جمعه اهواز از خوزستان به عنوان مهد مقاومت و دروازه ورود تشیع نام برد و گفت: زیرساخت‌های فرهنگی این استان ظرفیتی برای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت فراهم کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد شامگاه یکشنبه در نشست برگزاری یادواره شهدای خوزستان با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی اظهار داشت: یادوارده شهدای خوزستان با محور ترویج فرهنگ قرآنی و احیای فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره مقاومت در قرآن کریم در ایام سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه فاطمیه سال آینده در استان خوزستان گفت: این کنگره با هماهنگی دستگاه های اجرایی با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزاری کنگره ۲۶ هزار شهید خوزستان در سال آینده را اقدامی ارزشمند و مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد و گفت: برای هر چه بهتر برگزار شدن این کنگره لازم است برنامه ریزی مناسبی انجام شود.

وی.گفت: تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای برگزاری هر چه بهتر یادواره شهدای خوزستان ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در ادامه به فعال‌تر شدن هیات امنای یادمان شهدای هویزه نیز تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه در ایام سفر راهیان نور قرار داریم باید اقدامات فرهنگی بیشتری در یادمان شهدای هویزه انجام شود.

نظر شما