شناسهٔ خبر: 51215565 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هاشم صفی الدین:

مقاومت هرگز با محاصره و تحریم تضعیف نخواهد شد

رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان در سخنانی تاکید کرد که مقاومت هرگز با محاصره و انتخابات یا تحریم تضعیف نخواهد شد و هرکس چنین می پندارد، نادان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، رئیس شورای اجرایی حزب الله در سخنانی گفت: اگر برخی فکر می‌کنند که با محاصره یا انتخابات و تحریم می‌توانند مقاومت را تضعیف کنند به آنها می گویم که نادان و احمق هستند.

«هاشم صفی الدین» در مراسمی در جنوب لبنان افزود: آنها تاریخ ما را نخوانده‌اند و حقیقت ما را نمی‌شناسند و تا به امروز رمز قدرت در مقاومت ما را درک نکرده‌اند چرا که رمز قدرت ما در ایمان و توکل به خداوند است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: گروه دیگر که در لبنان از کرامت ملی دست کشیده‌اند و می‌خواهند میهن را وابسته به خارج کنند، قادر نیستند هیچ دستاوردی کسب کرده و مشکلات اقتصادی را حل کنند.

وی تاکید کرد: طرف دیگر در لبنان خواهان رفتن به سمت عادی سازی (روابط با رژیم صهیونیستی) است و ما تاکید می‌کنیم که این اتفاق نخواهد افتاد و ما آن را نمی‌پذیریم. آنها به سمت گزینه‌های نامطلوبی در سطح ملی می‌روند و آماده عادی سازی روابط هستند.

صفی الدین ادامه داد: این تیم که علیه مقاومت توطئه می‌کند رؤیای عادی سازی روابط و چه بسا فراتر از آن را در سر می‌پروراند و این حقیقت آنهاست. آنها می‌خواهند بگویند که عادی سازی روابط، عربیت است و مقاومت خارج از عربیت قرار دارد و این جزو عجائب است.

وی تاکید کرد: ما امروز در زمان پیروزی‌ها و نه ضعف و خواری قرار داریم و به شیوه مقاومت قدرتمندانه برای مقابله با دشمن ادامه می‌دهیم و عقب نخواهیم نشست.

رئیس شورای اجرایی حزب الله در پایان با اشاره به عملیات شهادت طلبانه در منطقه باب العامود آن را گواهی زنده برای قدرت مردم فلسطین، مقاومت در قدس، کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ برشمرد.

نظر شما