شناسهٔ خبر: 51215432 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی کتاب؛

ماجرای مدیر مالی شرکت دوناتو را در «تمام چیز‌هایی که باقی گذاشتیم» بخوانید

کتاب «تمام چیز‌هایی که باقی گذاشتیم» اثر کری لانزدیل با ترجمه سارا نجم آبادی در نشر آموت منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «تمام چیز‌هایی که باقی گذاشتیم» اثر کری لانزدیل با ترجمه سارا نجم آبادی در نشر آموت منتشر شد. این اثر پایان کتاب دیگر نویسنده با عنوان «خاطراتی (چیز‌هایی) که نگه داشتیم» است.

بیشتر بخوانید

ماجرای کتاب درباره «دوناتو» مدیرمالی شرکت «دوناتو» است که دو ماه مانده به مراسم ازدواجش ناپدید می‌شود. وی برای تعقیب برادرش که به پولشویی متهم شده است به مکزیک می‌رود. در دریا گم می‌شود و پس از مدتی اعلام می‌کند مرده است.

شش سال و نیم پس از این اتفاق، جیمز از حالتی که آن را «گریز تجزیه‌ای» می‌نامند، خارج می‌شود. وی تلاش می‌کند به دنبال سال‌های از دست رفته اش بگردد.

در کتاب یک فرد از دو منظر روایت می‌شود. «کری لانزدیل» به زیبایی حال و گذشته شخصیت اصلی داستان را همزمان روایت می‌کند. در زمان حال از زبان جیمز و در زمان گذشته از زبان کارلوس سخن می‌گوید.

جیمز چیز‌های زیادی از دست داده و کارلوس چیز‌های زیادی به دست آورده است. نویسنده در اثر پر از تعلیقش، راز و رمز‌های عشق را با هم در می‌آمیزد برای کند و کاوی در فقدان انسان ها، انعطاف پذیری شان و نیازشان به محافظت از افرادی که دوستشان دارند.

انتهای پیام/

نظر شما