شناسهٔ خبر: 51215156 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک مسئول خبر داد:

آغاز فعالیت هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در خراسان شمالی

فائزه رحیمی

سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از آغاز فعالیت هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی با هدف فعال سازی فعالان قرآنی در دهه بصیرت خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید ناصر حسینی، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ظرفیت جامعه قرآنی استان، بیان کرد: بیش از ۳۰۰ بانوی حافظ قرآن و بیش از ۱۰۰ بانوی قاری قرآن در خراسان شمالی فعالیت می‌کنند که جزئی از ظرفیت‌های جامعه قرآنی این استان محسوب می‌شوند.

حسینی در خصوص برگزاری جلسات خانگی قرآن تصریح کرد: این جلسات ظرفیت خوبی را برای استان به ارمغان آورده که سعی ما حفظ این ظرفیت‌ها است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ما در خصوص حفظ ظرفیت جلسات خانگی، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی است؛  در این راستا باید مسئولین این جلسات را گرد هم آوریم و جلسات آموزشی تحت عنوان شناخت و رفع آسیب‌های خانواده برگزار کنیم.  

سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری اولین نشست ماهانه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در دهه بصیرت، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست، فعال‌سازی بانوان فعال در حوزه قرآنی است.

حسینی در پایان با اشاره به گسترش فرهنگ قرآنی در میان جامعه بانوان تصریح کرد: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هیئت‌های اندیشه‌ورز بانوان قرآنی بتوانیم فرهنگ قرآنی را میان جامعه بانوان و آحاد مردم گسترش دهیم و در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و توسعه فرهنگ قرآنی گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام

نظر شما