شناسهٔ خبر: 51215099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده مردم چابهار در مجلس: مخالف جدی تقسیم سیستان و بلوچستان هستم

گروه استان‌ها ــ نماینده مردم چابهار در مجلس: بنده کاملاً با طرح تقسیم سیستان و بلوچستان مخالف هستم چرا که طرح چنین موضوع مهمی بدون مطالعات کارشناسی دقیق و تهیه پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی منطقی به نظر نمی‌رسد.

صاحب‌خبر -

معین‌الدین سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهار با اشاره به طرح تقسیم استان سیستان و بلوچستان که اخیراً بر سر زبان‌ها افتاده، اظهار داشت: بنده کاملاً با این طرح مخالف هستم چرا که طرح چنین موضوع مهمی بدون مطالعات کارشناسی دقیق و تهیه پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی منطقی به نظر نمی‌رسد.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضوع تقسیم سیستان و بلوچستان موجب نگرانی جامعه نخبگان استان شده، افزود: این طرح بار مالی سنگینی روی دوش دولت می‌گذارد و با توجه به اینکه به طور دقیق کارشناسی نشده، بنابراین صرف هزینه سنگین برای طرحی که نتیجه آن مطالعه نشده است منطقی نخواهد بود.

موضوع تقسیم سیستان و بلوچستان بحثی است که در جریان آن حتماً باید نظرات نخبگان، متنفذین و علمای منطقه اخذ شود و چنانچه قرار باشد عملیاتی شود زمینه آن ایجاد یک اجماع عمومی بین اقشار مختلف مردم استان است که تاکنون در این راستا اقدامی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/392/س

نظر شما