شناسهٔ خبر: 51207808 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه:

رویداد فهما با عث شناسایی استعدادهای جوانان در کانون‌ها می شود

حجت الاسلام کلات پور، گفت: جریان رقابتی در رویداد ملی فهما، فرصتی مناسب برای ثبت برنامه‌ها ،فعالیت‌های فرهنگی در کانون ها و کشف استعدادهای جوانان است .

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام افشین کلات پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کانون فرهنگی و هنری مساجد  با توجه به ضرورت‌ها و با برنامه ریزی های دقیق وارد عرصه سومین روزداد فهما شدند .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه بابیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی نباید تعطیل شود افزود: در رویداد فهما ۱۲ رواق برای فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تعریف و بر این اساس یک صفحه بر خط به نام بچه‌های مساجد برای استان‌ها تعریف شده است که اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری می‌توانند در آن فعالیت‌های خود را بارگذاری کنند و این صفحه در سراسر ایران قابل مشاهده است و استان‌های دیگر نیز می‌توانند از آن الگو بر داری کنند.

 

وی  تصریح کرد: فعالیت های و اطلاعات کانون ها باید با محور شعار امسال رویداد فهما یعنی «به توان مردم» به صورت دقیق و صحیح بارگذاری شود تا بر اساس داده‌های موجود برنامه ریزی دقیق برای آینده صورت گیرد.

 

حجت الاسلام کلات پور خاطر نشان کرد: جوانان و نوجوان با میل و رقبت در فعالیت های کانون ها شرکت  و برای باز شدن کامل مسجد روز شماری می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه اظهار کرد: راه اندازی کانون های فهما در کنار مساجد راهکاری مناسب برای توسعه فعالیت ها فرهنگی هنری است.

 

وی  با اشاره به  شیوع بیماری کرونا و محدودیت  برگزاری اجتماعات و فعالیت های بچه های مسجد، افزود: سومین رویداد فهما این تهدید را به فرصت تبدیل کرده و با توجه به تأکیدات معظم له بر اهمیت فضای مجازی، تمرکز خود را بر این فضای گذاشته است تا از این طریق بستری برای حضور فعال و موثر بچه های مسجد در این حوزه فراهم شود و کانون ها تعطیل نشوند .

 

حجت الاسلام کلات پور در پایان گفت: رقابت کانون های فرهنگی هنری مساجد در رویداد فهما را سالم و بدون حاشیه خواند که خود عامل مهمی در افزایش روز افزون مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد در تکمیل، ثبت و بارگزاری فرم ها، برنامه ها و فعالیت های آن ها است.

 

پایان پیام/712

نظر شما