شناسهٔ خبر: 51207580 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان خبرداد:

دانش‌آموزان کردستانی ۹ رتبه برگزیده کشوری جشنواره علمی پژوهشی را کسب کردند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: با اعلام نتایج نهایی دومین دوره جشنواره علمی پژوهشی پژوهشسراهای دانش‌آموزی، دانش‌آموزان استان موفق به کسب ۹ رتبه برگزیده کشوری شدند.

صاحب‌خبر -

مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: با اعلام نتایج نهایی دومین دوره جشنواره علمی پژوهشی پژوهشسراهای دانش‌آموزی، دانش‌آموزان استان موفق به کسب ۹ رتبه برگزیده کشوری شدند.  

 

وی اعلام کرد: در این دوره از جشنواره پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی ناحیه دو سنندج و مریوان هر کدام دو رتبه برتر کشوری و پژوهشسراهای دانش‌آموزی شهرستان‌های بیجار، قروه و ناحیه یک سنندج نیز هر کدام یک رتبه برتر کشوری را کسب کردند.

 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان افزود: پرونده دومین دوره جشنواره علمی – پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی کشور در حالی بسته می‌شود که پژوهش سراهای دانش‌آموزی آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج و دهگلان به ترتیب با کسب 1889.3، 728، 535 امتیاز رتبه‌های اول تا سوم استان را در این دوره کسب کرده‌‌اند.

 

نامدار ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش‌آموزان برگزیده و اولیای دلسوز آنها، مدیریت و معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه ناحیه یک و دو سنندج و شهرستان‌های قروه، مریوان و بیجار، از زحمات دلسوزانه مدیران و کادر زحمت کش پژوهش سراهای دانش آموزی استان تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام/713

نظر شما