شناسهٔ خبر: 51207553 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه خبر داد:

برگزاری اولین همایش موسیقی شهرستان زرندیه همزمان با ولادت حضرت زینب(س)

جوانمرد از برگزاری اولین همایش موسیقی شهرستان زرندیه همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

 «احمد جوانمرد» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: اولین همایش موسیقی شهرستان زرندیه در دو بخش موسیقی اصیل(سنتی) و موسیقی پاپ برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه افزود: این همایش روز پنجشنبه هجدهم آذرماه سال جاری همزمان با شب ولادت بزرگ پرچمدار دشت کربلا حضرت زینب کبری و روز پرستار در محل سالن امام علی(ع) آموزش و پرورش بصورت تک نوازی، دونوازی و گروهی برگزار می شود.

 

وی هدف از برگزاری این همایش را رشد و اعتلای هنر موسیقی بالاخص موسیقی اصیل و ارزشی در این شهرستان و همچنین ایجاد انگیزه و نشاط اجتماعی در میان هنرمندان بویژه هنرمندان هنر اصیل و فاخر موسیقی  عنوان کرد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این همایش ساعت ۱۵ روز پنج شنبه با عنوان «نوای مزقون» و با همکاری شورای موسیقی این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه اضافه کرد: این همایش با حضور تعدادی از هنرمندان و هنرجویان موسیقی شهرستان برگزار خواهد شد.

 

جوانمرد اظهار کرد: امید است این همایش بتواند فتح بابی باشد برای تشکیل گروههای مختلف هنری بویژه در زمینه آواها و نواهای انقلابی و هنرمندان این شهرستان بتوانند در زمینه های مختلف هنر موسیقی در سطح استان و کشور عرض اندام نمایند.

پایان پیام/177

نظر شما