شناسهٔ خبر: 51205602 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

دربی ۹۷ | واکنش های مختلف به صحنه خطا و پنالتی روی ژستد + تصاویر

صاحب‌خبر -

شفقنا – دربی ۹۷ یعنی دیدار تیمهای پرسپولیس و استقلال در حالی با نتیجه تساوی به پایان رسید که در این بازی سه صحنه های جنجالی زیادی رقم خورد که باعث شد قضاوت موعود بنیادی فر و کمک هایش از سوی کادرفنی و هواداران دو تیم مورد نقد قرار بگیرد.

به گزارش شفقنا ورزشی سه صحنه جنجالی بیشترین میزان اعتراض را به خود جلب کرد:

آفساید امیرحسین حسین زاده

خطا روی امید عالیشاه

تکل فرشاد فرجی روی ژستد

در این گزارش واکنش های مختلف به صحنه خطا و پنالتی روی رودی ژستد, می پردازیم:

سعید مظفری زاده: باوجود اینکه توپ رد شده بود، چون بازیکن پرسپولیس با تکل خود بازیکن استقلال را زد، می‌توانست خطا باشد و داور باید پنالتی می‌گرفت.
نوید مظفری: باید به نفع تیم استقلال خطای پنالتی اعلام می‌شد.
نوذر رودنیل: خطای پنالتی به نفع استقلال باید اعلام می‌شد که داور اعلام نکرد.

حسین عسگری: در صحنه ارسالی داور باید به سود استقلال پنالتی اعلام می‌کرد.

محمد فنایی: بازیکن پرسپولیس بی احتیاطی کرد با تکل روی بازیکن خارجی استقلال رفت در حالیکه توپ در زمین بود. بازیکنان باید آموزش ببینند اگر توپ در جریان بازی باشد و در محوطه جریمه خطا بکنند حتما پنالتی خواهد بود و داور به دلیل اینکه تمرکزش را از دست داده بود و جایگیری اشتباه داشت و روز خوبی را هم به خصوص در نیمه دوم نداشت باعث شد این پنالتی را نگیرد. بعد از آن وی افزود: بر اساس تصویر تازه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده، بازیکن قرمز اول توپ را می‌زند.

محسن قهرمانی: درست است که توپ در آن صحنه نبود، اما بی‌احتیاطی بازیکن پرسپولیس را دربرداشت و از نظر من این صحنه پنالتی بود.

حیدر سلیمانی: مدافع پرسپولیس روی مهاجم استقلال مرتکب خطا می‌شود و مچ پای بازیکن استقلال را مورد اصابت قرار می‌دهد که چون توپ در جریان بازی بود، داور باید اعلام پنالتی می‌کرد که فکر می‌کنم بخاطر اشتباهات قبلی آقای بنیادی‌فر شجاعت لازم برای اعلام پنالتی را نداشت.

عکس | نقش اول صحنه جنجالی دربی چطور پرس شد! عکس | نقش اول صحنه جنجالی دربی چطور پرس شد!

منبع: شفقنا ورزشی

نظر شما