شناسهٔ خبر: 51203688 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تذکر نماینده مجلس درمورد عدالت توزیعی در بودجه ۱۴۰۱

نماینده کبودر آهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی، گفت: اعتبارات در سطح ملی و استانی به شکل ناعادلانه توزیع شده است بنابراین در بودجه سال آینده عدالت توزیع رعایت شود.

صاحب‌خبر -

فتح الله توسلی در نشست علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به رییس سازمان برنامه و بودجه ، گفت: حق مناطق محروم در بودجه نادیده گرفته شده و اعتبارات در سطح ملی و استانی به صورت ناعادلانه توزیع شده است بنابراین در بودجه سال آینده باید عدالت توزیع رعایت شود.

نماینده مردم بهار، کبودرآهنگ (استان همدان) در مجلس شورای اسلامی همچنین به وزرای جهاد کشاورزی و صمت، یادآور شد: افزایش بی‌رویه و قیمت سرسام آور تراکتور و سایر تجهیزات کشاورزی برای کشاورزان مشکلات جدی را ایجاد کرده که باید هر چه سریعتر قیمت‌ها اصلاح شود.

توسلی در تذکری به وزیر صمت درباره وضعیت بازار خودرو، قیمت و کیفیت آن گفت: نباید عزت مردم در صف خودرو و با این قیمت‌ها نادیده گرفته شود و لازم است هر چه سریعتر وزیر صمت اقدام اساسی را در این باره انجام دهد.

همچنین زهره الهیان در تذکر شفاهی به وزیر کشور و دستگاه‌های ذیربط گفت: توجه ویژه ای به حاشیه شهر تهران داشته باشید. سرریز فقر، محرومیت و نابودی کشاورزی در طول ۸ سال گذشته در اطراف حاشیه تهران باعث مهاجرت های بی رویه شده که به تبع آن مشکلاتی ایجاد کرده و باعث ناامنی شده است.

تذکر نماینده مجلس درمورد عدالت توزیعی در بودجه ۱۴۰۱

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم همچنین از دولت سیزدهم خواست در انتصابات تحت فشار یا انتخاب نیروهای غیرمتخصص قرار نگیرد.

 

نظر شما