شناسهٔ خبر: 51174793 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیام تسلیت آیت الله هاشم نیازی در پی رحلت آیت‌الله صادقی

ابراهیم شریفی

آیت الله هاشم نیازی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری رحلت آیت الله صادقی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

آیت الله هاشم نیازی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی رحلت آیت الله صادقی رئیس حوزه علمیه کمالیه خرم آباد را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.»
(هرگاه عالمی بمیرد رخنه ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می شود که تا روز قیامت هیچ چیز آن را فرو نمی ‏پوشد)

مجتهد عالیقدر و مدرس برجسته ی حوزه های علمیه ، حضرت آیت الله معظم حاج شیخ عباسعلی صادقی ، عمر پر برکت خود را در راه تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام و قرآن و عترت و تربیت شاگردان مکتب امام صادق علیه‌السلام و نیز بصیرت افزایی دینی و آگاه نمودن عموم مردم بویژه مردم شریف و ولایت مدار استان لرستان نسبت به عقاید و احکام اسلامی سپری نمودند .

این عالم وارسته و مجاهد خستگی ناپذیر ، علاوه بر فعالیتهای دینی و تعلیم و تربیت و تدریس دروس عالیه ، از آغاز نهضت و انقلاب اسلامی با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس تا کنون همواره در کنار امامین انقلاب تا آخرین لحظه در مسیر اهداف امام راحل و منویات مقام معظم رهبری پابرجا و استوار باقی ماندند .
ضایعه درگذشت این عالم ربانی و فقیه مجاهد را به محضر مبارک ولیعصر ارواحنافداه ، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مدظله العالی ، مراجع معظم تقلید و حوزه های علمیه، شاگردان و بیت معظم ایشان و مردم متدین و انقلابی استان لرستان تسلیت عرض می نمایم . علو درجات آن فقیه وارسته و صبر و شکیبایی برای شاگردان و همه‌ی بازماندگان معظم له را از خداوند منان مسئلت دارم.

والسلام علی عبادالله الصالحین
۲۷ ربیع الثانی ۱۴۴۳
مصادف با ۱۲ آذرماه ۱۴۰۰
هاشم نیازی
نماینده مردم شریف استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری

برچسب‌ها:

نظر شما