شناسهٔ خبر: 51171463 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مردم به دولت انقلابی سیزدهم امیدوار هستند

امام‌جمعه موقت شهرضا گفت: مسؤولان شهر با همدلی و همراهی باید در کنار هم قرار بگیرند، امروز همه مردم آماده دیدن خدمات و زحمات مسؤولان هستند و روزنه امیدی که دولت انقلابی ایجاد کرده در شهرضا شاهد باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور، امام‌جمعه موقت شهرضا با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشور ترکمنستان و گسترش روابط با کشورهای عضو گروه اکو اظهار داشت: برای گسترش روابط با کشورهای همسایه که یکی از سفارش‌های رهبر معظم انقلاب است، دولت باید برنامه‌ریزی می‌کرد.

وی با بیان اینکه یکی از موفقیت‌های دولت جدید جدی گرفتن توصیه رهبر معظم انقلاب در ارتباط با کشورهای همسایه است، افزود: دولت به جای توجه به غرب به شرق توجه دارد و تلاش می‌کند این روابط بیشتر شود، کشورهایی در گذشته به دلیل ضعف دیپلماسی با ما مشکل داشتند امروز خودشان سراغ ما می‌آیند و قراردادهای بسیار مهمی را امضا می‌کنند.

طالب‌پور با اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اصل مذاکره را هیچ وقت نفی نکردند، مذاکره باید به نفع کشور باشد، ۸ سال مذاکرات بی‌نتیجه و به تعبیر رهبر خسارت محض را شاهد بودیم.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه دولت مصمم است به جای اینکه امتیاز بدهد، امتیاز بگیرد و وعده‌های تو خالی دور قبل را زنده و تعهدات را بگیرد، عنوان کرد: مهمترین خواسته‌ای که در مذاکرات مطرح است رفع همه تحریم‌ها است و به همین منظور یک تیم متخصص در زمینه‌های مختلف انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه هیچ توافق موقتی با آمریکا نخواهیم داشت، اضافه کرد: مصمم هستیم مذاکرات را انجام دهیم اما سرنوشت مسائل کشور را به مذاکرات گره نخواهیم زد، مسؤولان برای خنثی‌سازی تحریم‌ها تلاش می‌کنند، ۶ ماه زمان را برای مذاکرات مشخص کردند، اگر نتیجه داد ادامه دهند، اگر نتیجه نداد،ادامه داده نمی‌شود.

طالب‌پور با اشاره به روز مجلس گفت: شهید مدرس الگوی مناسبی برای مجلس و نمایندگان بود، مجلس باید با الگوگیری از شهید مدرس در مسیر قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون قدم‌های موثری بردارد، دولت، مجلس و قوه قضائیه انقلابی هستند و همه شرایط برای خدمت کردن فراهم است.

وی با اشاره به انتخاب فرماندار شهرضا خاطرنشان کرد: مسؤولان شهر با همدلی و همراهی باید در کنار هم قرار بگیرند، امروز همه مردم آماده دیدن خدمات و زحمات مسؤولان هستند و روزنه امیدی که دولت انقلابی ایجاد کرده در شهرضا شاهد باشیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ن

نظر شما