شناسهٔ خبر: 51170791 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

جزییات ویژه برنامه دربی ۹۷/ اعلام نام گزارشگر و مهمانان

بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۱۵ و با گزارش محمدرضا احمدی به صورت مستقیم با صدای استریو از شبکه سه سیما پخش می شود.

صاحب‌خبر -

در فاصله چند ساعت مانده به آغاز برگزاری نود و هفتمین دربی پایتخت، نام گزارشگر و مهمانان ویژه برنامه ای که به همین منظور تولید و پخش می شود، اعلام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، برنامه «فوتبال برتر» همزمان با نودوهفتمین شهرآورد تهران، شنبه (۱۳ آذر) ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش می شود و گزارش مسابقه فوتبال بین تیم های استقلال و پرسپولیس را محمدرضا احمدی عهده دار است.

بنابر اعلام میثم فضلعلی ـ مدیر گروه ورزش شبکه سه ـ ویژه برنامه «فوتبال برتر» همزمان با پخش نودوهفتمین شهراورد تهران، شنبه ۱۳ آذر ساعت ۱۵ با اجرای محمدحسین میثاقی و با حضور مهمانانی همچون خسرو حیدری، حنیف عمران زاده، محسن بنگر، حسین ماهینی و همچنین داور بین المللی ایران، سعید مظفری زاده و با تولید و پخش آیتم هایی روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس نیز که در هفته هشتم لیگ برتر برگزار می شود توسط ۱۲ دوربین HD پوشش و از ساعت ۱۶:۱۵ و با گزارش محمدرضا احمدی به صورت مستقیم با صدای استریو از شبکه سه سیما پخش می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما