شناسهٔ خبر: 51169929 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

نگاهی به «دربی اولی‌ها»

در دربی همیشه تعدادی بازیکن هستند که نخستین حضورشان در این مسابقه را تجربه می‌کنند که به آنها «دربی اولی» می‌گویند.

صاحب‌خبر -

در این فصل هم چنین است و با توجه به اینکه استقلال در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را به خدمت گرفت، شمار بازیکنان تازه وارد این تیم نسبت به پرسپولیس بیشتر است.

علیرضا رضایی، جعفر سلمانی، رودی ژستد، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا، امین قاسمی‌نژاد، رضا آذری و محمدرضا آزادی 8 بازیکنی هستند که در این فصل به عضویت استقلال در آمده‌اند و در بازی اخیر برای آبی‌ها بازی کرده‌اند اما از بین آنها رضایی، سلمانی، ژستد، حسین‌زاده و یامگا شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی دارند و قاسمی‌نژاد، آزادی و آذری ممکن است به‌عنوان بازیکن جانشین راهی میدان شوند.

در پرسپولیس هم علی نعمتی، سیدعلیرضا ابراهیمی، رضا اسدی و حامد پاکدل بازیکنان جدید این تیم به شمار می‌روند و منوچهر صفروف و وحدت هانانوف 2 بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس هم که هنوز موفق به بستن قرارداد با این تیم نشده‌اند. اما بررسی بازی‌های پرسپولیس نشان می‌دهد که از بین آنها، احتمالاً تنها نعمتی شانس حضور در ترکیب اصلی سرخ‌ها را دارد و اسدی، پاکدل و ابراهیمی نیمکت نشین هستند و ممکن است بر اساس جریان بازی در نیمه دوم به میدان بیایند. البته شاید در لحظه آخر یحیی گل محمدی تصمیم دیگری بگیرد و از اسدی در ترکیب اصلی اش استفاده کند./ ایران

بیشتر بخوانید:

نظر پیشکسوتان در مورد دربی ۹۷

نظر شما