شناسهٔ خبر: 51169879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

خبرنامه

صاحب‌خبر -

سرپرست شرکت گاز خوزستان:
70 نوع بحران در اقلیم خوزستان شناسایی‌شده است
اهواز- شبنم قجاوند: بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی هم‌زمان با سایر استان‌ها با حضور دستگاه‌های خدمات رسان و نیروهای امدادی در استان خوزستان برگزار شد. نادر قلی زری میدانی سرپرست گاز خوزستان گفت: با توجه به اینکه بیش از 70 نوع بحران در اقلیم استان خوزستان واقع می‌شود، ضرورت دارد خود را برای مقابله با حوادث مختلف آماده کنیم.  سرپرست شرکت گاز خوزستان افزود: با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه‌های امدادی شامل: آتش‌نشانی، اورژانس و اتفاقات برق و سایر واحدهای امدادی در خوزستان، بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی هم‌زمان با استان‌های حادثه‌خیز، در خوزستان برگزار شد. وی سطح برگزاری مانورهای امدادی در خوزستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: شرکت گاز خوزستان در سه سطح، مانورهای امدادی را برگزار می‌کند که در سطح اول توانمندسازی و ایجاد روحیه‌ی کار تیمی در مقابله با حوادث است.  زری میدانی هماهنگی بین واحدهای امدادی خدمات رسان را در سطح دوم عنوان کرد و افزود: عدم هماهنگی بین واحدهای امدادی باعث آسیب‌های فراوانی در بحران‌ها می‌شود که امیدواریم با این‌گونه مانورها نقاط ضعف شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.  سرپرست شرکت گاز خوزستان، آموزش و انتقال تجربیات حوادث گذشته به لایه‌های مختلف جامعه ازجمله دانش آموزان، کارکنان دستگاه‌های اجرایی را به عنوان یک حرکت فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: استمرار در برگزاری این مانورها، میزان آمادگی مقابله با حوادث را بالا می‌برد.

با حضور نور موسوی سرپرست مدیریت امور هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران:
بازدید از واحد دیسپاچینگ گاز خوزستان انجام شد
در حاشیه‌ی تکریم و معارفه سرپرست گاز خوزستان و با حضور سرپرست مدیریت امور هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران بازدید از واحد مانیتورینگ دیسپجینگ گاز خوزستان انجام شد. فهد خباز گفت: پس از مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت گاز خوزستان، نور موسوی سرپرست مدیریت امور هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، از دستگاه مانیتورینگ دیسپاچینگ این شرکت بازدید کرد.

سرپرست مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران در سفر به خوزستان:
زیرساخت‌های مخابراتی جهت ارتباط غیرحضوری با ذینفعان تقویت می‌شود
در جلسه‌ای با حضور محمدرضا نیک‌روش فرد سرپرست مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران، زری میدانی سرپرست شرکت گاز خوزستان، زهیری مدیر منطقه عملیات انتقال گاز و جمعی از مسئولان و کارشناسان مخابرات شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، از ایجاد و تقویت زیر ساخته‌ای مخابراتی جهت ارتباط غیرحضوری با ذینفعان خبر داد. نیک‌روش فرد گفت: صنعت مخابرات و گاز دو صنعت استراتژیک در دنیای مدرن امروز است و با توجه به اهمیت پایداری انتقال دیتا همچنین تأمین شبکه ارتباطات زیرساخت مطمئن، رعایت الزامات پدافند غیرعامل ضروری است. سرپرست مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به ظرفیت‌های استان خوزستان در حوزه فناوری، افزود: استان خوزستان بستر بحران‌خیزی دارد و به همین خاطر باید از فناوری‌های فناورانه در جهت تأمین امنیت و مدیریت انتقال دیتا بهره‌گیری شود. وی در خصوص به‌کارگیری از زیرساخت‌های پیشرفته‌ی مخابراتی، اظهار کرد: با توجه به کیفیت ارتباط و تعامل با مشتریان، ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی به ارتقای ارائه‌ی خدمات غیرحضوری و بالا بردن سطح تعاملات با ذینفعان کمک شایانی می‌کند.

نظر شما