شناسهٔ خبر: 51169819 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تصویر نمونه اولیه ایرپاد شفاف اپل به نمایش درآمد

نمونه اولیه شفاف ایرپاد و شارژر ۲۹ واتی اپل در توئیتر به اشتراک گذاشته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گیزموچینا، شخصی به نام Giulio Zompetti که کلکسیونر دستگاه‌های اپل است، به تازگی تصاویری را در توئیتر به اشتراک گذاشته که نمونه اولیه شفاف دو محصول این شرکت یعنی ایرپاد و شارژر ۲۹ وات اپل (Power Adapter) را نشان می‌دهد.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده، ایرپاد‌ اپل (نسل اول یا نسل دوم) را در یک قاب پلاستیکی شفاف (نیمه شفاف) برای پوسته بیرونی هدفون نشان می‌دهند. این یک تصویر واضح و واقعی از داخل هدفون‌های بی سیم اپل را به نمایش می‌گذارد و احتمالاً یک نمونه اولیه مهندسی است. یک هفته پیش نیز جولیو زومپتی تصاویری از نمونه اولیه شارژر ۲۹ واتی اپل را به اشتراک گذاشته بود که بدنه شفاف آن درون آن را نشان می‌داد.

ایرپاد شفاف اپل

جولیو زومپتی یک مجموعه دار مشتاق دستگاه‌های نمونه اولیه اپل است و قبلاً تصاویری از نمونه اولیه اپل واچ سری ۳ با کانکتور‌های اضافی، آیپد اصلی، یک نمونه اولیه آیفون ۱۲ پرو، نمونه‌های اولیه اپل واچ و نمونه اولیه AirPower را به اشتراک گذاشته بود. همانطور که در بالا اشاره کردیم، نمونه اولیه ایرپاد شفاف احتمالاً به صورت آزمایشی تولید شده و بعید است که اپل قصد داشته باشد چنین نسخه‌ای را به بازار عرضه کند.

شارژر شفاف اپل

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما