شناسهٔ خبر: 51169743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در مهدیه مصلای شهرکرد برگزار شد؛

یادواره شهید عباسی و شهدای شهرستان شهرکرد

یادواره شهید مدافع حرم منصور عباسی هفشجانی و گرامیداشت شهدای شهرستان شهرکرد در مهدیه مصلای امام خمینی(ره) با حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و استاندار برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم با شکوه استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ادامه راه شهیدان در جامعه ضروری است.

غلامعلی حیدری سودجانی به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده مورد توجه جدی تمامی مسئولان باشد.

یادگار سالهای دفاع مقدس ادامه داد: شهدای عزیز جان خود را در راه اسلام فدا کردند تا عزت و سربلندی را نصیب نظام مقدس جمهوری اسلامی کنند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم، نماد ایمان راسخ و ولایت مداری هستند که با درک صحیح شرایط منطقه، پای در عرصه جبهه حق علیه باطل گذاشته و سرافرازانه جان خود را تقدیم اسلام ناب کردند و از حرم اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام پاسداری کردند.

همچنین حجت‌الاسلام علی صادقی عضو موسسه سیره شهدا و استاد حوزه و دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا،با اشاره به ولایتمداری شهدا، رزمندگان اسلام و ایثارگران گفت: سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بارها بر حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید داشت.

وی به اقتدار ایران اسلامی در جهان اشاره کرد و افزود: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیای کنونی، مرهون حرکت در مسیر امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهیدان است.

در این آیین از مادر شهیدان گرانقدر منصور و آیت‌الله عباسی هفشجانی تجلیل شد.

شهید منصور عباسی هفشجانی از مدافعان حرم اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام در منطقه بوکمال به دست تروریست‌های داعش به شهادت رسید.

شهید آیت‌الله عباسی هفشجانی برادر شهید منصور عباسی هفشجانی نیز در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مردم شهید پرور استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس افزون‌ بر ۲ هزار و ۴۴۰ شهید تقدیم  اسلام ناب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

نظر شما