شناسهٔ خبر: 51169699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه کرمانشاه:

مسئولان برای بهبود معیشت مردم برنامه‌ریزی کنند

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، گفت: مسئولان برای بهبود معیشت مردم برنامه‌ریزی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ۱۲ آذر ماه سالروز تصویب قانون اساسی کشور توسط تعدادی از صاحب نظران، کارشناسان و مجتهدان است که در رأس آنها آیت الله شهید بهشتی قرار دارد.

وی افزود: تصویب قانون اساسی به دست افراد صاحب نظر و کارشناس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که این قوانین مورد تأیید مردم نیز قرار دارد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مشکلات کم آبی و پایین آمدن نرخ فرزندآوری در کشور، تصریح کرد: مشکلاتی نظیر کم آبی و کاهش فرزندآوری در کشور مسائل مهمی هستند که مسئولان باید برای آنها راه‌حل‌های مناسب ارائه دهند.

علما خاطر نشان کرد: مسئولان و رؤسای قوای سه‌گانه کشور وظیفه دارند برای بهبود معیشت و سفره مردم برنامه‌ریزی و تلاش کنند تا مشکلات مردم کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال وابسته کردن ایران در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، نظامی و فکر و اندیشه است، گفت: امام خمینی (ره) همواره بر موضوع استقلال کشور در موضوعات مختلف تاکید داشتند و البته باید در راه مقاومت و استقلال کشور به فرموده پیامبر اکرم (ص) صبور بود.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به استعفا آیت الله جنتی از مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در موضوع بصیرت افزایی و آگاهی بخشی ابراز رضایت و بر مردمی کردن امور و محور قرار گرفتن مساجد تاکید کردند.

علما با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی معلولان، گفت: تمام آحاد جامعه وظیفه دارند با معلولان مهربان و به آنها کمک کنیم.

نظر شما