شناسهٔ خبر: 51169638 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

منافی:

هواداران برد دربی را به جام قهرمانی ترجیح می‌دهند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی دربی سرخابی‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

جواد منافی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از دربی پایتخت گفت: دربی شرایط خاصی برای بازیکنان و کادر فنی دارد چرا که این دیدار با سایر بازی‌ها متفاوت است. هواداران برد در دربی را به جام قهرمانی و پیروزی در بازی‌های دیگر ترجیح می‌دهند. با توجه به اینکه جایگاه  ۲ تیم در جدول رده بندی به هم نزدیک است، همین موضوع باعث حساسیت این بازی می‌شود.

او درباره شرایط سرخابی ها در آستانه دربی گفت: تیم پرسپولیس با ۲  برد پشت سر  توانست به صدر جدول برگردد و وضعیت بازیکنان این تیم از لحاظ روحی و روانی بهتر شده است. هر ۲ مربی جوان استقلال و پرسپولیس سابقه رویارویی برابر یکدیگر را داشته اند. هر مربی که از لحاظ روحی جسور‌تر باشد این موضوع می‌تواند کمک کند تا تیمش برنده دربی شود.

تیم پرسپولیس با بردن دربی شرایط بهتری پیدا می کند 

پیشکسوت پرسپولیس افزود: متاسفانه پرسپولیس شرایط مدیریتی خوبی ندارد، اما امیدوارم بازیکنان  بازی تماشاگر پسندی را در دربی ارائه بدهند. اگر سرخپوشان بتوانند دربی را پیروز شوند در آن صورت در  بازی‌های بعدی شرایط بهتری خواهند داشت.

منافی گفت: من نمی‌توانم درباره اظهارات آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال صحبت کنم، چون در آستانه دربی حرفه‌ای نیست. البته آجورلو تجربه زیادی در فوتبال ندارد و او با اظهاراتش باعث برهم زدن فضای حاکم بر فوتبال شد.

منافی گفت: تیم استقلال بازیکنان خوبی دارد و وریا غفوری بازیکن آماده‌ای است که در بازی‌های اخیر به فرم خوبی رسیده است. همچنین تقابل غفوری با امیری جذاب خواهد بود.

حضور هواداران در ورزشگاه می توانست به  جذابیت دربی کمک کند 

او درباره اینکه بازی دربی بدون تماشاگر برگزار می‌شود، گفت: نبود هوادار یکی از معضلات فوتبال ما است. به هر حال فوتبال بدون هوادار لذتی ندارد و زمانی که هواداران در دربی نیستند این بازی رنگ و بویی به خود نمی‌گیرد. نبود تماشاگران در ورزشگاه‌ها صد درصد به فوتبال ما ضربه می‌زند، حضور آن‌ها یک نعمت است. همچنین حضور هواداران می‌توانست به بهتر شدن و جذابیت بازی کمک کند. اینکه برخی از هواداران  روز قبل از این بازی از شهر‌های دور و نزدیک به تهران  می‌آیند و شب را پشت درب استادیوم می‌گذرانند و تعصب،کری‌خوانی‌ها،  شعار‌های روی سکو‌ها و حجم هواداران، دربی را جذاب‌تر می‌کند. در ۲ سال اخیر نبود تماشاگران به فوتبال ما لطمه زده و امیدوارم مشکلات برطرف شود تا هواداران به ورزشگاه بروند.

او در پایان گفت: امیدوارم تیم پرسپولیس بازی خوبی در دربی ارائه بدهد و بتواند این بازی را پیروز شوند.

بیشتر بخوانید

 

انتهای پیام/ 

نظر شما