شناسهٔ خبر: 51168691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف 27 فقره سرقت از منازل نیمه‌ساز در آران و بیدگل

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف 27 فقره سرقت اموال موجود در منازل نیمه‌ساز با اعترافات سارق دستگیر شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین ترکیان رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آران و بیدگل در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه‌ساز در این شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با استفاده از اقدامات پلیسی و رصد هوشمندانه خود و همچنین تطابق سرقت‌های صورت گرفته با شیوه سرقت سارقان سابقه‌دار سرانجام رد پای یکی از سارقان سابقه‌دار را در این سرقت‌ها به دست آوردند.

ترکیان با بیان اینکه متهم سوابق بسیار زیادی در امر سرقت به ویژه سرقت منازل نیمه‌ساز و سرقت قطعات و محتویات خودرو را در پرونده خود دارد گفت: کارآگاهان طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در محل سکونت خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: متهم که ابتدا منکر هرگونه جرمی از سوی خود بود هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس روبرو شد لب به اعتراف باز کرده و به ۲۷ فقره سرقت از منازل نیمه ساز اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

محموله ۳۰۸ کیلویی افیونی به مقصد نرسید

حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، نیز بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با انجام اقداماتی اطلاعاتی از تردد سوداگران مرگ در محور "کاشان-قم" مطلع و وارد عمل شدند.

وی افزود: در این خصوص یک سواری سمند شناسایی شد که راننده آن به محض مشاهده ماموران پلیس، خلاف جهت دور زده و با سرعت زیادی متواری می‌شود.

بساطی ادامه داد: راننده خودرو که عرصه را برخود تنگ می‌بیند خودرو را آتش می‌زند و در تاریکی شب متواری می‌شود؛ ماموران پلیس نیز بلافاصله وارد عمل می‌شوند و آتش را مهار می‌کنند و ۳۰۸ کیلو تریاک در این عملیات کشف می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه هویت راننده شناسایی شده و بزودی دستگیر می‌شود خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی شبانه روز در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ مقابله می‌کند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ن

نظر شما