شناسهٔ خبر: 51167369 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

بازدید رئیس جمهور از محله هرندی تهران

رئیس‌جمهور امروز در محله هرندی تهران حضور یافت و در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز (جمعه، ۱۲ آذر) در محله هرندی تهران حضور یافت و از نقاط مختلف این محله بازدید کرد.

رئیس جمهور در این بازدید در گفت‌وگوی چهره به چهره و صمیمی با ساکنان در جریان نگرانی‌های آنان و مشکلات محله قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی پس از شنیدن سخنان تعدادی از ساکنان محله هرندی با اشاره به اینکه این منطقه از محله‌های قدیم تهران و دارای مردمانی نجیب و شریف است، گفت: دولت وظیفه خود می‌داند برای بهبود و اصلاح وضعیت مناطق تلاش کند و با تقویت امکانات و زیرساخت‌های شهری محیط و شرایط مناسبی را برای ساکنان آن فراهم کند.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به اقدامات ارزنده بسیج در رسیدگی به فقرا و محرومان، استفاده از ظرفیت بسیج را برای بازسازی و اصلاح وضعیت این محله‌ها ضروری دانست.

در این بازدید شماری از ساکنان محله هرندی از نزدیک دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را در زمینه رسیدگی و تکمیل زیرساخت‌های شهری، جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر خواستار شدند.

رئیس جمهور در جریان بازدید سرزده از محله هرندی تهران با حضور جداگانه در منزل شهیدان محمد فاتحی پیکانی و غضنفر فاتحی با والدین و خانواده این شهیدان عالیقدر دیدار و گفتگو کرد.

شهید محمد فاتحی پیکانی در سن ۱۹ سالگی در عملیات والفجر یک و شهید غضنفر فاتحی در سن ۲۲ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

<div id="video-display-embed-code_447877" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/831690/447877?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما