شناسهٔ خبر: 51167364 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

حضور رئیس‌جمهور در محله هرندی تهران

رئیس‌جمهور از محله هرندی در جنوب تهران بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور امروز از محله هرندی در جنوب تهران بازدید کرد.

وی در این بازدید، به صورت رو در رو با اهالی محل گفتگو کرد و بطور مستقیم مشکلات آنها را جویا شد.

رئیسی پس از شنیدن سخنان تعدادی از ساکنین محله هرندی، با اشاره به این‌که این منطقه از محله‌های قدیم تهران و دارای مردمانی نجیب و شریف است، گفت: دولت وظیفه خود می‌داند برای بهبود و اصلاح وضعیت مناطق تلاش کند و با تقویت امکانات و زیرساخت‌های شهری محیط و شرایط مناسبی را برای ساکنین آن فراهم سازد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به اقدامات ارزنده بسیج در رسیدگی به فقرا و محرومین، استفاده از ظرفیت بسیج را برای بازسازی و اصلاح وضعیت این محله‌ها ضروری دانست.

در این بازدید شماری از ساکنین محله هرندی از نزدیک دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را در زمینه رسیدگی و تکمیل زیرساخت‌های شهری، جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر مطرح کردند.

رئیس‌جمهور در جریان بازدید سرزده از محله هرندی تهران با حضور جداگانه در منزل شهیدان «محمد فاتحی پیکانی» و «غضنفر فاتحی» در فضای گرم و صمیمی با خانواده و والدین این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور در این دیدار با تجلیل از رشادت و ایثار شهیدان محمد فاتحی پیکانی و غضنفر فاتحی، از صبر و استقامت پدران و مادران شهیدان قدردانی کرد.

رئیسی همچنین در این گفتگو ضمن ابراز خرسندی از حضور در خانه این شهیدان، دیدار با والدین و اعضای خانواده شهدا را فرصتی مغتنم برای یادآوری عظمت و جایگاه شهیدان به عنوان قهرمانان و یادگاران دوران دفاع مقدس دانست و درباره وضعیت زندگی آنان گفتگو کرد و از مسئولین مربوطه خواستار رسیدگی و پیگیری وضعیت سلامتی آنان شد.

رئیس‌جمهور همچنین در نماز جمعه این هفته تهران که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شده بود نیز شرکت کرد.

در ادامه رئیس جمهور با جمعی از منتخبان و نخبگان معلول کشور در حوزه‌های مختلف علمی و ورزشی و همچنین نمایندگان تشکل‌ها و انجمن‌های معلولان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که امشب به مناسبت روز جهانی معلولان برگزار شد، ابتدا ۵ نفر از معلولان به نمایندگی از سایر معلولان مشکلات و درخواست‌های خود را به ویژه در حوزه اشتغال، بیمه و مشارکت‌های اجتماعی با رئیس جمهور مطرح کردند.

انتهای پیام/۴۱۲۹/

نظر شما