شناسهٔ خبر: 51167126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه خرمشهر:

دولت از موضع لغو تحریم‌ها در مذاکرات عقب‌نشینی نکند

امام جمعه خرمشهر با اشاره به آغاز مذاکرات ایران با غرب گفت: دولت سیزدهم به هیچ وجه از موضع خود مبنی بر لغو تحریم‌ها در مذاکرات عقب‌نشینی نکند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خرمشهر در مسجد جامع این شهر بیان کرد: مذاکرات برجام با هدف لغو تحریم‌ها و تعهد پذیر کردن غربی‌ها است البته آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها پای مذاکره هستند و برخی دولت‌های عرب علیه جمهوری اسلامی فضاسازی می‌کنند تا شاید از موضع خود در رابطه با لغو تحریم‌ها عقب‌نشینی کند.

وی افزود: اروپا و آمریکا و کسانی که فضاسازی می‌کنند در مقابل اراده پولادین مردم و ملت سرافراز یک راه بیشتر ندارند و آن هم پایان دادن به تحریم‌های ظالمانه است چون همه ما می‌دانیم که آمریکا و اروپا و دولت سیزدهم مانند گذشته نیستند.

حجت‌الاسلام عادل‌پور گفت: این دولت بر اساس شعارهای انقلاب اسلامی پیش آمده و امیدواریم بتواند در مذاکرات برای لغو تحریم‌ها تلاش ونتیجه مطلوب را کسب کند.

خطیب جمعه خرمشهر در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز قانون اساسی اظهارداشت: قانون اساسی جمهوری اسلامی خون بهاء است چرا که از سال ۱۳۴۱ تا پیروزی انقلاب و تا امروز داریم شهید می‌دهیم.

وی با بیان اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی عدالت محور است، افزود: مترقی‌ترین قانون اساسی مربوط به جمهوری اسلامی است چون برگرفته از آموزه های دینی اهل بیت عصمت و طهارت و قرآن است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور با اشاره به تاکید قانون اساسی جمهوری اسلامی به عدالت محور بودن و ضرورت گسترش عدالت اظهارداشت: اندیشه و منظومه فکری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری عدالت محور است و ما برای برقراری عدالت انقلاب کردیم.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دولت سیزدهم گفت: ایشان به دولت سیزدهم توصیه کردند که هر مصوبه، لایحه، بخشنامه و اقدامی باید پیوست عدالت داشته باشد.

وی با بیان اینکه فردا یکصدمین روز فعالیت دولت سیزدهم است، افزود: دولت باید مبارزه با فساد و مفسدین را مدنظر قرار دهد و با کارآمدی و انگیزه توانایی تحقق عدالت را داشته باشد.

حجت‌الاسلام عادل‌پور گفت: عدالت با تصمیمات کارشناسی و توجه ویژه به دهک‌های محرومین محقق می‌شود.

نظر شما