شناسهٔ خبر: 51166980 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جزئیات بازدید مجمع نمایندگان استان تهران از گرمخانه خاوران

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به بازدید تعدادی از اعضای این مجمع از منطقه ۱۵ تهران، مسائل و معضلاتی که در این بازدید میدانی پیگیری شد را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

علی خضریان سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح بازدید خود و غلامحسین رضوانی به نمایندگی از اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از منطقه ۱۵ تهران گفت: در جریان این بازدید که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران، شهردار منطقه ۱۵ و سایر مسئولان اجرایی شهری و منطقه‌ای انجام شد، از گرمخانه خاوران واقع در منطقه ۱۵ نیز بازدید به عمل آمد. 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم ادامه داد: با توجه به فصل سرما این بازدید برای بررسی امکانات و نحوه خدمات رسانی شهرداری منطقه ۱۵ به افرادی که در گرمخانه ساکن هستند، صورت گرفت. 

وی با بیان اینکه همچنین جلسه‌ای در محل مسجد جامع امام سجاد(ع) شهرک رضویه واقع در منطقه ۱۵ با حضور مسئولان اجرایی برای رفع مشکلات مردم در این منطقه برگزار شد، اضافه کرد: در جلسه مذکور تصمیم گرفته شد که مشکلات گرمخانه منطقه از طریق طرح در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و سپاه استان حل و فصل شود و گزارشی در این خصوص به مجمع ارائه شود. 

خضریان یادآور شد: همچنین در این جلسه مقرر شد درخصوص کندرو نجفی-رستگار خیابان شورا با توجه به اعلام شهردار منطقه ۱۵ مبنی بر برگزاری جلسه با معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، طرح مذکور به سمت شرق در قالب مطالعات ظرف ۲ ماه آینده تعیین تکلیف و همچنین طرح تا پایان سال عملیاتی شود. ضمن اینکه عملیات اجرایی این طرح به سمت غرب و در راستای خروجی از بن بست شهرک رضویه پیگیری می‌شود و گزارشات مربوطه به مجمع نمایندگان و فرمانداری ارسال خواهد شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: موضوع تملک ۳ ملک در راستای باز شدن خیابان شهید اعرابی یکی دیگر از موضوعاتی بود که مقرر شد حداکثر تا پایان سال توسط شهرداری منطقه ۱۵ حل و فصل شود. 

وی ادامه داد: درخصوص دور برگردان مربوط به خروجی شهرک رضویه نیز مقرر شد ظرف مدت ۱۵ روز آینده مکاتبه و هماهنگی توسط شهرداری منطقه با شورای ترافیک تهران انجام و گزارشی به مجمع نمایندگان و فرمانداری ارسال شود. 
خضریان درباره طرح تفصیلی منطقه ۱۵ تهران نیز گفت: در جلسه‌ای که قرار است به زودی در محل فرمانداری تهران برگزار شود، این موضوع به طور ویژه از طریق شورای شهرسازی و معماری و شهرداری تهران پیگیری خواهد شد. 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: همچنین مقرر شد حداکثر تا دهه فجر انقلاب اسلامی، ۳ منطقه که عبارتند از خیابان امام سجاد(ع) ورودی اصلی، انتهای خیابان اسکندری و بلوار شهید اعرابی که مشکل روشنایی دارند، با اقدام شرکت توزیع برق مشکل آن حل و فصل شود. 

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد موضوع طرح تعویض لامپ‌های شهرک رضویه حداکثر تا یک سال آینده عملیاتی و گزارش آن به فرمانداری و مجمع نمایندگان استان تهران ارسال شود. 

خضریان بیان کرد: درخصوص احداث درمانگاه و بیمارستان در منطقه ۱۵ و افزایش سرانه درمانی و بهداشتی هماهنگی‌های لازم توسط نماینده فرمانداری و نماینده شهرداری با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شد، قرار است گزارش این مهم نیز به مجمع نمایندگان استان ارائه شود. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین مقرر شد درخصوص طرح انضباط شهری جهت رفع مشکلات شهرک رضویه- خیابان شهید اسکندرلو به دلیل اعلام اهالی مبنی بر مشکلات به وجود آمده، شهرداری گزارشی در جهت رفع این مشکل ظرف مدت یک ماه آینده به مجمع و فرمانداری ارسال کند.

وی افزود: درخصوص طرح هادی مسگرآباد، شورای اسلامی مسگرآباد مکاتبه‌ای با مجمع نمایندگان تهران انجام می‌دهد تا موضوع از طریق بنیاد مسکن به شکل ویژه پیگیری شود. 

خضریان گفت: در این جلسه مقرر شد ساختمان متعلق به شهرداری جهت در اختیار قرار دادن ساختمان مذکور به شورای اسلامی روستای مسگرآباد از طرف فرمانداری پیگیری شود. همچنین موضوع تفرجگاه ضلع شمالی مسگرآباد جهت واگذاری اراضی از راه و شهرسازی به منابع طبیعی به لحاظ مصوبات مربوطه توسط فرمانداری پیگیری شود. همچنین موضوع انشعابات برق و گاز مسگرآباد نیز پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما