شناسهٔ خبر: 51166934 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رضایی:

بیشترین مدال طلای پارا آسیایی را کسب خواهیم کرد

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان در خصوص مسابقات پارا آسیایی بحرین و وضعیت ملی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

بهمن رضایی سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات پارا آسیایی بحرین و وضعیت ملی پوشان این رشته ورزشی گفت: در رشته پارادومیدانی کلاس بندی‌های وجود دارد که باید انجام شود و ۲۳ ورزشکار داشتیم که در این کلاس بندی‌ها شرکت کردند. رقابت‌های دو و میدانی از صبح امروز در منامه آغاز شد که خوشبختانه ۶ ورزشکار ما موفق به کسب مدال‌های طلا و نقره شدند.

او افزود: بعد از ظهر امروز هم در بخش بانوان یک طلا، یک نقره و یک برنز را به دست آوردیم. همچنین در قسمت مردان هم یک برنز به سبد مدال‌های ما در این دوره از رقابت‌های پارا آسیایی افزوده شد. امروز روز خوبی برای دوومیدانی ایران بود، هم مدال‌های خوش رنگی به دست آمد و هم رکورد‌های خوبی در کلاس‌های مختلف به ثبت رسید.

رضایی در خصوص وضعیت رشته دوومیدانی در این دوره نسبت به دوره‌های گذشته گفت: در دوره گذشته مسابقات که سال ۲۰۱۷ در امارات برگزار شد، از بین  ۳۳ ورزشکار حاضر در مسابقات ۲۰ مدال را کسب کردیم. در این دوره از مسابقات با حمایت‌هایی که کمیته پارالمپیک از این رشته ورزشی کرد توانستیم ۲۴ ورزشکار در بخش معلولان و ۱۶ ورزشکار در بخش نابینایان مجموعا ۴۰ ورزشکار را برای این مسابقات بیاوریم. قطعا در این دوره از رقابت‌ها مدال‌های بیشتری را کسب خواهیم کرد و از همه مهمتر مدال طلای ورزشکار در این دوره از دوره‌های گذشته بیشتر خواهد بود.

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان در خصوص میزبانی بحرینی‌ها عنوان کرد: وضعیت میزبانی بحرینی‌ها چنگی به دل نمی‌زند چرا که در بخش جابه جایی ورزشکاران بسیار ضعیف عمل کردند به طوری که ما مجبوریم ورزشکاران را ساعت‌ها قبل از مسابقه به ورزشگاه برگزاری مسابقات بیاوریم که این مسئله کمی برنامه ریزی‌های ما برای ورزشکاران را برهم زده است.

بیشتر بخوانید

 

انتهای پیام/ 

نظر شما