شناسهٔ خبر: 51166911 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آن حرفها را نزدم و شکایت می‌کنم

بهتاش فریبا: صحبتهای صدری را نخواندم

همیشه وقتی با آقا بهتاش درباره استقلال حرف می‌زنیم چشمهایش برق می‌زند. این یک چیز همیشگی در پیوند او با آبی‌هاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، بهتاش فریبا به این بهانه با ما حرف می‌زند که به هواداران خبر بدهیم اگر چیزی از قول اون علیه استقلال نشر شده ، آن حرفها دروغ است.

 

مصاحبه آقای گل سابق جام ملتهای آسیا را  بخوانید: 


 
در دربی مربیان برای نباختن می آیند 

بازی دربی همیشه حساس بوده است. از مردان دولتی بگیرید تا فدراسیون،مربیان، بازیکنان و پیشکسوتان و هواداران همیشه اهمیت زیادی داشته است و امسال هم چون قهرمان را بازی مستقیم مشخص کند  این برد و باخت میتواند مهمتر از هر سال دیگری باشد. در دربی معمولا مربیان می آیند که نبازند و  ما خودمان هم که مربی  بودیم همینگونه بود و اتفاقا پیروز شدیم. از طرفی شرایط جدول خیلی حساس شده و اگر شنبه پیروز شویم می توانیم به بالای جدول برگردیم هرچند الان هم با اختلاف گل در رده پنجم قرار گرفتیم و هم امتیاز با تیم سوم و چهارم جدول هستیم. بازی های استقلال و پرسپولیس همیشه سخت است و نیاز به تمرکز زیادی دارد.

 

دربی جنگ وسط زمین است 

در دیدار با صنعت نفت بچه ها فوق العاده کار کردند و من خیلی از آن بازی خوشم آمد ولی از ۶,۷ موقعیتی که تیم ما به دست آورد فقط یک گل زدیم ولی در هر صورت بچه ها به لحاظ روحی و روانی خیلی آماده و خوب بودند. در دربی هم هر تیمی که تمرکز بالا داشته باشد به جهت روانی آماده باشد می تواند پیروز شود. بچه های ما الان سرحال هستند به خصوص حسین زاده و وریا غفوری فوق العاده کار کرده و سلمانی هم خوب بوده و دربی جنگ وسط زمین است.

 

امیدوارم ژستد هم مثل حسین زاده گل بزند 

روی خط دفاعی پرسپولیس می توان مانور زیادی داد و اگر بازیکنی مثل حسین‌زاده بتواند اضافه شود می تواند برای حریف خطرناک شود من قبلا هم گفته بودم که اگر حسین‌زاده یک گل بزند فشار از رویش برداشته می شود که همین هم شد و در بازی های آینده قطعاً باز هم گل می زند و ژستد هم همین شرایط را دارد و باید یک گل بزند که فشار از رویش برداشته شود. من خیلی امیدوار هستم که اگر ژستد بازی کند انشاالله گلزنی اش را از همین هفته آغاز کند.

 

از نبود تماشاگران ناراحت شدم
 
از شنیدن خبر برگزار شدن بازی بدون تماشاچی خیلی ناراحت شدم زیرا تا روز گذشته فکر می‌کردیم که هوادار قرار است به استادیوم بیایند گویا تماشاگران در دیدار هایی که رفتند رعایت نکردند و متاسفانه در این بازی نمی‌توانیم هواداران را داشته باشیم ولی ما هم به عنوان یک هوادار از دور انرژی مثبت می فرستیم.

 

اخبار مربوط به پرسپولیس را نمی خوانم 

من اصلا چیزهایی که مربوط به پرسپولیس است را نمی خوانم و برای همین مصاحبه آقای صدری را ندیدم و در کل ترجیح می دهم که به دلیل اهمیت بازی دربی در این مورد صحبتی نکنم انشاالله این موضوع را به بعد از بازی موکول می کنیم.

 

از قول من صحبت های کذب منتشر کردند 

چند روز پیش یکی از خبرگزاری ها مصاحبه ای را از قول من منتشر کرد من تا به حال در مورد استقلال و مربیانش نه موضعی گرفتم و نه اینکه بر خلاف تیمم صحبت کردم. صحبت‌هایی از قول من زدند که واقعاً تعجب کردم وکیلم لایحه ای را دارد تنظیم می‌کند که شکایت بکنم . من تا به حال در مورد استقلال بد صحبت نکردم و زمانی که این صحبت‌ها از طرف من منتشر می‌شود بدانید و آگاه باشید که دارند شرایطی درست می‌کنند که تیم ما را بزنند از آنجایی که با پرسپولیس بازی داریم هدفشان این است که بچه‌ها را از لحاظ روحی تضعیف کنند من هیچ وقت چنین صحبت‌هایی انجام ندادم و نخواهم داد و شکایتم را پیگیری می کنم.

نظر شما