شناسهٔ خبر: 51166178 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ برتر و جام حذفی

غفوری دربی 97 را از دست داد و مظاهری خط خورد/ شرکت کامیابی نیا در تمرین پرسپولیس

دو بازیکن استقلال وضعیت نامشخصی برای دیدار با پرسپولیس دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، تیم استقلال در فاصله ۲۴ ساعت تا شروع دربی پایتخت دو بازیکن مصدوم دارد که مشخص نیست به مسابقه با پرسپولیس می‌رسند یا خیر.

وریا غفوری کاپیتان استقلال در بازی گذشته مقابل نفت آبادان مصدوم شد و طی روزهای گذشته مشغول فیزیوتراپی دوقلوی پایش بوده است. از طرف دیگر آرش رضاوند نیز در تمرینات استقلال دچار آسیب دیدگی شده و فعلا اختصاصی تمرین می‌کند.

غفوری و رضاوند قرار است امروز در محل تمرین استقلال تست بدهند تا وضعیت شان برای مسابقه فردا روشن شود.

امروز فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نیز در نشست خبری قبل از دربی به مصدومیت غفوری و رضاوند اشاره و اعلام کرد که پزشکان در تلاش هستند تا این دو ستاره به مسابقه با پرسپولیس برسند اما هنوز وضعیت آنها روشن نیست.

در صورتی که رضاوند و غفوری نتوانند در دربی به میدان بروند، کادرفنی مجبور است تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند و بازیکنان جایگزین را در مصاف حساس هفته هشتم با پرسپولیس به میدان بفرستد.

مظاهری باز هم خط خورد/ رضاوند از ترکیب مجیدی خارج شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال نام دروازه‌بان این تیم را از فهرست بازی با پرسپولیس کنار گذاشت.

به گزارش فارس، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از مصاف با پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که فرهاد مجیدی چند بازیکن این تیم را در فهرست بازی با پرسپولیس قرار نداد.رشید مظاهری مثل بازی‌های گذشته از فهرست تیمش برای بازی های گذشته خط خورده است.

آرش رضاوند در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال حضور داشت ولی با درد تمرین کرد. این بازیکن در ترکیب تیم فوتبال استقلال در بازی فردا حضور نخواهد داشت و سرمربی آبی پوشان از یک بازیکن جوان به جای وی استفاده خواهد کرد. مجیدی در نشست خبری امروز خود تاکید کرد به استفاده از بازیکنان جوان اعتقاد دارد و فردا به جای رضاوند یک بازیکن جوان که کمتر در این فصل برای تیمش بازی کرده به میدان خواهد رفت.

سرمربی تیم استقلال نام ۲۳ بازیکن را به اردوی تیمش فراخوانده که چند نفر فردا از این فهرست خط خواهند خورد.بابک مرادی به دلایل انضباطی در اردوی آبی پوشان حضور ندارد.

لیست نفرات دعوت شده به اردوی استقلال در بازی با پرسپولیس را مشاهده کنید:

وریا غفوری,دربی 97

***

گل‌محمدی و کامیابی نیا در تمرین پرسپولیس شرکت کردند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود ابتلا به آنفولانزا در آخرین تمرین تیمش قبل از بازی با استقلال شرکت کرد.

وریا غفوری,دربی 97

به گزارش فارس، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از غیبت در نشست خبری پیش از دربی ۹۷ پایتخت عصر امروز در ورزشگاه کاظمی حاضر شد تا عملکرد شاگردانش در آخرین تمرین قبل از بازی با استقلال را زیرنظر بگیرد.

طبق نامه‌ای که علیرضا حقیقت، پزشک تیم پرسپولیس به سازمان لیگ ارسال کرده سرمربی سرخ‌پوشان به دلیل آنفولانزای شدید نیاز به ۲ روز استراحت در منزل دارد. با این وجود گل‌محمدی مانند روز گذشته ترجیح داد در تمرین تیمش شرکت کند.

همچنین در تمرین امروز کمال کامیابی نیا هم حضور داشت و با سایرین کار کرد. روز گذشته اعلام شد وی به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته کامل تمرین کند.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۶:۱۵ فردا در چارچوب مسابقات هفته هشتم لیگ برتر برگزار می‌شود.

نظر شما