شناسهٔ خبر: 51165173 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

اختصاصی رکنا؛

باقری‌ها: بهترین خاطره دربی‌ام گلزنی باقری بود

رکنا: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهترین خاطره‌ام از دربی مربوط به بازی بود که کریم باقری از وسط زمین دروازه وحید طالبلو را باز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، نبی‌الله باقری‌ها در خصوص تقابل پرسپولیس و استقلال در هفته هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: دربی شرایط خاص خودش را دارد. از قدیم این بازی فضای خاص خودش را داشته است. هر تیمی در این بازی پیروز شده، در کل فصل شرایط بهتری داشته است. به نظرم دربی امسال با توجه به شرایط دو تیم در لیگ جذابتر از سال‌های گذشته است.

وی افزود: البته نباید فراموش کرد که گاهی اوقات به خاطر جنبه حیثیتی مسابقه از نظر تیم، هواداران و کادرفنی دو تیم ترجیح می‌دهند ابتدا شکست نخورند و یکدیگر را محک بزنند اگر شرایط فراهم بود پیروزی کسب کنند. بنابراین بازی در این مواقع بسیار سرد و کم کیفیت دنبال می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور بازیکنانی مانند سیدجلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا در ترکیب پرسپولیس در بازی دربی نعمت است. چرا که بازیکنان تیم به خاطر تجربه حسینی، احترام زیادی به آنها قائل هستند و با تمام وجود برای تیم می‌جنگند. البته از ارزش بازیکنان جوان هم چیزی کم نمی‌شود.

بهترین خاطره‌ام از دربی مربوط به بازی بود که کریم باقری از وسط زمین دروازه وحید طالبلو را باز کرد. آن بازی در سمت چپ دفاع بازی می‌کردم و واقعاً طعم پیروزی در آن دربی را فراموش نمی‌کردم.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • آسمان قرمز نیویورک، سبز شد، تهران هر روز قرمز تر! / شش مرحله تا رسیدن به وضعیت سبز

    آسمان قرمز نیویورک، سبز شد، تهران هر روز قرمز تر! / شش مرحله تا رسیدن به وضعیت سبز

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما