شناسهٔ خبر: 51164992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه موقت ورامين:

دشمن از طریق فضای مجازی قصد فاسد کردن اعتقادات مردم را دارد

امام جمعه موقت شهرستان ورامين گفت: دشمن از طریق فضای مجازی قصد فاسد کردن اعتقادات مردم را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد امام جمعه موقت شهرستان ورامين، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: امروز دشمن از طریق فضای مجازی قصد فاسد کردن اعتقاد مردم را دارد، باید خود را حفظ کنیم و چشم‌ها را ببندیم.

امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر اینکه کسبه، بازاری و همه اقشار مردم باید مراقبت کنند و چشم را از لقمه‌های حرام و شبه ناک ببندند، گفت: با اختلاس، حرام خواری، احتکار، تهمت‌های فضای مجازی و … نمی‌توان دید بصیرت داشت.

وی به ۱۰ آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس اشاره کرد و افزود: شهید مدرس در عصر مشروطه به عنوان ناظر بر قوانین مجلس انتخاب شدند و حدوداً چهار دوره نماینده مردم تهران در مجلس بود، که پس از تبعیدهای مکرر به شهادت رسید.

حجت الاسلام قدوسی نژاد بیان داشت: شهید مدرس به عنوان یک الگو برای نمایندگان مجلس است، نماینده باید آزاد، سیاسی و دینی باشد و بحمدالله این دوره مجلس انقلابی شکل گرفته است که طرح‌ها و قوانین خوبی مصوب شده است، مسائل مسکن و تسهیل اشتغال برای مردم در این مجلس مورد توجه بوده، البته مجلس نباید از نظارت غافل باشد، باید ناظر بر دولت بود، تا در روابط بین الملل، مسائل داخلی و معیشت مردم اقدامات خوبی انجام شود.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به رفع مشكلات عديده اقتصادي مردم عنوان داشت: تذکر می‌دهم، مردم به دلیل تدابیر غلط گذشته از نظر معیشت مشکل دارند، باید بازار به ثبات برسد، رئیس جمهور مانند یک سرباز فعال است و حضور دارد، اما آبادی ویرانی‌های حاصل از برنامه ریزی غلط مشکل و زمان بر است و این انقلاب آسمانی است، باید قوانین مناسبی وضع و اجرا شود، تا روز به روز آثار آن را در اقصی نقاط کشور ببینیم.

وی با اشاره به ۱۶ آذر و روز دانشجو اظهار دشت: ۱۶ آذر مناسبت بعدی است، دانشگاه در آن روز در برابر آمریکا و استکبار بلند شد و ایستاد، دانشجو مغز متفکر کشور است، نمی‌تواند، تسلط اجانب را ببیند، باید دانشجو همواره در برابر مستکبران و اجانب بایستند، دانشجو مغز متفکر کشور است.

حجت الاسلام قدوسی نژاد عنوان کرد: مذاکرات وین شروع شده، قطعاً مذاکرات عزت مندانه پیش خواهد رفت و نمایندگان وزارت امور خارجه مصالح و عزت کشور را در نظر خواهند داشت، باید بدانیم، آنکه منفور و ذلیل و قانون شکن است، آمریکا است و ایران باصلابت به مذاکرات رفته است، باید نمایندگان ایران در مذاکرات مراقب باشند تا تحریم‌ها لغو شود.

وی بیان داشت: در اصفهان مردم مطالبات قانونی و به حقی داشتند، اما عناصر مشکوک و فرصت طلب صحنه را برهم زدند، باید مراقب باشیم، مطالبات را از مجاری قانونی پیش ببریم و مراقب دست‌های پشت پرده باشیم.

پایان پیام/659

نظر شما