شناسهٔ خبر: 51164703 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رانگنیک: بازیکنی به آمادگی رونالدو ندیده‌ام / هدف اصلی ایجاد تعادل در منچستریونایتد است

سرمربی جدید تیم منچستریونایتد در اولین نشست خبری به سوالات خبرنگاران در مورد وضعیت این تیم و اهدافش پاسخ داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مجوز ویزای کاری رالف رانگنیک روز گذشته برای همراهی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس صادر شد و این سرمربی امروز در اولین نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. مشروح صحبت‌های سرمربی آلمانی در این نشست خبری را مشاهده می‌کنید:

* هدف اصلی من اضافه کردن تعادل بیشتری به تیم است. ما روز گذشته دو گل دریافت کردیم و اگر به شمار گل های خورده تیم نگاه کنید، ما به طور میانگین در هر بازی دو گل دریافت کرده ایم. این خیلی زیاد است. نباید هر روز چنین بازی هایی داشته باشیم. در فوتبال مد نظر من، باید نقش فاکتور شانس را به حداقل رساند و کنترل بازی را به دست گرفت.

* برای به دست آوردن تعادل بیشتر، برای به دست آوردن کنترل بیشتر، بازی دیروز برای هواداران هیجان انگیز بود، اما حتی برای من به عنوان مربی آینده، این‌ها از آن دسته بازی هایی نیستند که شما هر روز به آن نیاز دارید. برای من این باشگاه یکی از بزرگترین باشگاه های تاریخ فوتبال است.

* حتی ممکن است همان توصیه ای را به هیئت مدیره بدهم که در لایپزیگ دو بار انجام دادم، زمانی که توصیه کردم یک سال با من کار کنند. وقتی سال گذشته چلسی با من تماس گرفت، آنها فقط در مورد تبدیل شدن به یک سرمربی موقت به مدت چهار ماه بدون هیچ چشم‌اندازی برای کار درازمدت با من صحبت کردند.

* استعفای کریک: دو روز پیش قصد او را فهمیدم. با مایکل کریک و کیران مک‌کنا صحبت طولانی که بیش از یک ساعت طول کشید داشتم. سعی کردم که او را متقاعد به ماندن کنم و در پایان باید تصمیم او را می‌پذیرفتم.

* باشگاه باید مسیر جدیدی برای خود پیدا کند. وقتی یورگن به لیورپول آمد، تیمی که در آن زمان به او وارث شد، مطمئنم که قطعاً تیمی بهتر از تیمی نبود که من در منچستریونایتد به ارث برده‌ام.

* کریستیانو را در نیمه دوم بازی [دیشب] دیدم. در ۳۶ سالگی، او فوق العاده و حرفه‌ای است. در سن او هیچوقت بازیکنی ندیده‌ام که از نظر بدنی به این اندازه آماده باشد. تیم خیلی کوچک نیست. شاید بعد از کریسمس وقت آن باشد که در مورد نقل و انتقالات احتمالی صحبت کنیم، طبق تجربه من، زمستان بهترین زمان برای نقل و انتقالات پایدار نیست.

* من در برایتون زندگی می کردم، از آن زمان عاشق فوتبال انگلیس شدم. با قطار به سمت ویکتوریا رفتم و هر سه روز یک بار یک بازی خانگی را در هایبری، وایت هارت لین تماشا کردم.

نظر شما