شناسهٔ خبر: 51163907 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد؛

آتش سوزی یک کارگاه در جاده مخصوص کرج

ملکی جزئیات حریق در کارگاه ساخت قفسه های فلزی در خیابان دارو پخش جاده مخصوص کرج را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در تشریح جزئیات حریق در کارگاه ساخت قفسه های فلزی در خیابان دارو پخش جاده مخصوص کرج گفت: ساعت ۱۱:۲۸ یک مورد آتش سوزی در کارگاه تولید قفسه های فلزی در جاده مخصوص کرج خیابان دارو پخش، به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات تنفسی، کف شیمیایی و تانکر های آب  به محل حادثه اعزام می شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: محل آتش سوزی سوله ای مسقف به مساحت ۷۰۰ _۸۰۰ متر مربع بود که در زمینه تولید و نگهداری قفسه های فلزی فعالیت می کرد که وسعتی نزدیک ۲۰۰ متر مربع آن  که محل رنگرزی و کوره های قفسه های فلزی بود دچار آتش سوزی شد و آتش در حال سرایت به بخش های دیگر بود.

ملکی ادامه داد: کارگران کارگاه با استفاده از خاموش کننده های دستی مشغول اطفا حریق بودند اما به دلیل حجم زیاد آتش امکان اطفا کامل حریق برای آنها وجود نداشت و آتش به سرعت در حال سرایت به بخش های دیگر کارگاه و گسترش بود.

وی بیان کرد: خوشبختانه با حضور عوامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران آتش به سرعت تحت کنترل نیروهای عملیاتی قرار گرفت و در نهایت این آتش سوزی بدون هیچ مصدومی اطفاء شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: پس از اطفاء آتش ، آتش نشانان ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه محل را در اختیار مالکان قرار دارند و نکته ای که باید به آن توجه شود این است که رنگ از جمله مواد شیمیایی قابل اشتعال است که برای استفاده از آن از تینر هم استفاده می شود که بخارات حاصل آن نیز قابل انفجار است و این اقلام نباید در مجاورت فعالیت هایی از جمله تراش کاری و فرز کاری نگهداری شود و در ادامه نیز کارگاه ها با این دست از فعالیت باید  سیم کشی های بسیار مرتب و سالمی داشته باشند.

انتهای پیام /

نظر شما