شناسهٔ خبر: 51160018 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لیگ برتر انگلیس| برد جذاب منچستریونایتد مقابل آرسنال با درخشش رونالدو / شکست تیم قدوس

شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد با درخشش رونالدو مقابل آرسنال به بردی جذاب دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته چهاردهم، تیم فوتبال منچستریونایتد با هدایت «مایکل کریک» مقابل آرسنال به برتری 3 بر 2 دست یافت تا به اولین پیروزی پس از ماه‌ها دست پیدا کند.

شیاطین سرخ در حالی به برتری رسیدند که «رالف رانگنیک»، سرمربی جدیدشان بر روی سکوهای ورزشگاه اولدترافورد حضور داشت و بازی آنها را تماشا کرد. انتظار می‌رود که سرمربی آلمانی روز یکشنبه در بازی مقابل کریستال پالاس روی نیمکت منچستریونایتد بنشیند. 

گل‌های منچستریونایتد را در مسابقه مقابل آرسنال برونو فرناندز 44 ، رونالدو 52 و 70 (پنالتی) و 2 گل توپچی‌ها را «امیل اسمیت رو» 13 و اودگارد 54 به ثمر رساندند. البته گل اول آرسنال با جنجال زیادی نیز همراه بود زیرا موقع ضربه اسمیت رو، دخیا روی زمین افتاده بود و «مارتین اتکینسون»، داور مسابقه هیچ کاری به این موضوع نداشت. 

شب گذشته البته در دیگر بازی لیگ برتر انگلیس، تاتنهام به مصاف برنتفورد رفت و به برتری 2 بر صفر رسید. گل‌های اسپرز را سرجی کنوس (گل به خودی) 12 و سون هئونگ مین 65 به ثمر رساندند. در این مسابقه سامان قدوس در لیست حضور داشت ولی وارد مسابقه نشد و مثل بازی قبل نیمکت نشین باقی ماند.

در جدول لیگ برتر انگلیس، چلسی با 33 امتیاز صدرنشین و تیم‌های منچسترسیتی 32 ، لیورپول 31 و وستهام 24 در رده‌های بعدی قرار دارند.منچستریونایتد با این برد 21 امتیازی شد و به رده هفتم رسید. آرسنال نیز همچنان با 23 امتیاز در جایگاه پنجم جای دارد. تاتنهام با یک بازی کمتر نیز و با کسب 22 امتیاز در رده ششم جای گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما