شناسهٔ خبر: 51152588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار قصرشیرین خبر داد؛

افزایش نظارت‌های کرونایی برای تردد مسافرین در مرز پرویزخان

کرمانشاه- فرماندار قصرشیرین از افزایش نظارت‌های کرونایی برای تردد مسافرین در مرزپرویزخان با توجه به شیوع سویه جدید کرونا خبر داد.

صاحب‌خبر -

مرادعلی تاتار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان قصرشیرین از نظر رنگ بندی کرونایی در وضعیت آبی قرار داشته و بیماری کرونا در قصرشیرین فروکش کرده است.

وی با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در شهرستان قصرشیرین افزود: ۷۰ درصد جمعیت هدف دز نخست و دوم واکسن را دریافت کرده‌اند و تمام دانش آموزان و معلمان قصرشیرین واکسینه شده‌اند.

فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: با توجه به شیوع سویه جدید کرونا نظارت و کنترل بر مرزهای شهرستان قصرشیرین با کشور عراق افزایش یافته و مبادلات کالا و تردد مسافر در مرزهای خسروی و پرویزخان با رصد و کنترل بیشتری انجام می‌شود.

تاتار با اشاره به شدت یافتن سخت‌گیری‌ها در تردد مسافرین از مرزهای شهرستان قصرشیرین، بیان کرد: اتباع خارجی تنها با داشتن کارت واکسن و تست پی. سی. آر منفی که سه روز از تاریخ آن نگذشته باشد اجازه ورود به کشور ما را دارند و به کسانی که این موارد را رعایت نکرده باشند اجازه ورود به کشور داده نمی‌شود.

وی تاکید کرد: هم اکنون تردد مسافر و مبادلات تجاری در مرزهای خسروی و پرویزخان به صورت ۲۴ ساعته در جریان است و هیچ منعی در عبور و مرور نداریم.

نظر شما