شناسهٔ خبر: 51147462 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

انسجام متکی به دیانت ارزشمندترین سرمایه اجتماعی در استان زنجان است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: ارزشمندترین سرمایه ما در این استان، سرمایه اجتماعی و انسجام متکی به پیشینه درخشان دینی مردم این دیار است.

صاحب‌خبر -
بوالفضل رفیعی  با بیان اینکه استان زنجان ظرفیت های بسیار خوبی در عرصه های مختلف دارد، افزود: در این استان هم زیرساخت های مناسبی داریم و هم از جهت موقعیت جغرافیایی، منابع انسانی از شرایط مطلوبی برخوردار هستیم. وی با بیان اینکه استان از مزیت‌های نسبی در حوزه های مختلف معدنی، کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی، علم و فناوری برخوردار است، اظهار داشت: ارزشمندترین سرمایه ما در استان، سرمایه اجتماعی متکی به پیشینه درخشان در حوزه دیانت در نزد مردم این دیار است.  

وی افزود: از منظر یکپارچگی هم مشکلی در استان نداریم و در حوزه های مختلف مذهبی و قومی انسجام وجود دارد و این مولفه ها جزو زیرساخت های مهم برای رشد و توسعه است.

رفیعی به روحیه بالای اجتماعی مردم استان در حوزه مشارکت در برهه های حساس مثل انتخابات و صحنه های دفاع از انقلاب و ولایت و مقابله با توطئه های دشمنان و ارادت به اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: همه اینها بستر خوبی برای ایجاد امنیت و پیشرفت است و البته تکلیف همه ما برای خدمت مضاعف را هم بیشتر می کند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: اولویتهای ما همان فرازهای تصریح شده در این بیانیه است؛ بنابراین این باور باید در همه مدیران استان باشد تا بتوانیم هم خودمان و هم دیگران را با امید رو به جلو حرکت دهیم.

رفیعی اظهار داشت: قطعا بدون اعتقاد قلبی، انگیزه مناسب برای حرکت فراهم نمی شود. باید بدانیم با کارو تلاش و روحیه جهادی می توان گره ها از مشکلات مردم باز کرد.

وی به ضرورت مشی انقلابیگری اشاره کرد و اظهار داشت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، انقلابی‌گری به معنای دوری از عقلانیت و هیجانی و احساساتی رفتار کردن نیست، بلکه نیروی انقلابی به معنای عازم بودن، جازم بودن، گره ها را باز کردن و در میدان بودن است. 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استانداری زنجان با بیان اینکه دولت سیزدهم دولتی فراجناحی است، گفت: هدف دولت خدمت به مردم و جلب رضایت آنان است که این مولفه یکی از مهمترین مقوله های امنیت ساز و بستر کارکردهای بیشتر در جامعه است و ما امیدواریم با ایجاد همدلی، وفاق و انسجام در جامعه بتوانیم به آرمان و اهداف مورد نظر برسیم.

نظر شما