شناسهٔ خبر: 51147132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

همزمان با برگزاری کنگره ملی 3000 شهید استان ایلام

31 زندانی نیازمند از زندان آزاد شدند

با همکاری بسیج حقوق دانان سپاه امیرالمومنین علیه السلام استان ایلام، ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان، در آیینی ویژه کنگره ملی 3000 شهید استان ایلام تعداد 31 زندانی نیازمند استان از زندان آزاد شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛  مدیرکل زندان های استان ایلام در این آیین  گزارش عملکردی از اقدامات صورت گرفته در سطح زندان ها برای زندانیان و دیگر گروه های هدف ارائه کرد و اذعان داشت: مکتب حاج قاسم سلیمانی در زندان تبیین شده است و زندانیان با الگو از آن شهید والامقام، بازپروری می شوند و بازگشت سالمی را به جامعه خواهند داشت.

مجید احسانی افزود: از سال 99 تا کنون 210 زندانی جرائم غیر عمد و 122 زندانی نیازمند از زندان های استان ایلام آزاد شدند.

وی ادامه داد: 31 زندانی نیازمند استان ایلام با مبلغ بدهی بیش از چهار میلیارد تومان، از زندان آزاد شدند که از این مبلغ بیش از 3 میلیارد تومان گذشت شکات و پذیرش اعسار زندانیان بود و مابقی بدهی با همکاری بسیج حقوق دانان، ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان پرداخت گردید.

63 زندانی استان ایلام توسط بسیج مستضعفین از زندان آزاد خواهند شد.
 
سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور نیز در این آیین  با زندانیان دیدار داشت و از روند فعالیت های اصلاحی و تربیتی دیدن کرد. 
 
وی ضمن اظهار رضایت از نحوه اجرای فعالیت های بازپرورانه، بیان داشت: به نیت 63 سال سن سردار سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی ، 63 زندانی استان ایلام توسط بسیج مستضعفین از زندان آزاد خواهند شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه این مراسم سوله کارگاهی زندان مرکزی ایلام را که توسط سپاه امیرالمومنین علیه السلام استان تکمیل و آماده بهره برداری شده بود را افتتاح کرد.
 
 این سوله به منظور ایجاد اشتغال زندانیان و کسب درآمد برای زندانیان و خانواده هایشان ساخته شده است


 در پایان این آیین  250 بسته حمایتی و معیشتی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در بین خانواده های زندانیان نیازمند توزیع شده است.

جمعی از سرداران سپاه، سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان، دکتر دهقانی رییس کل دادگستری، اصلانی بازرس کل استان، بخشنده دادستان مرکز استان، شفیعی رییس بسیج حقوق دانان، رحیمی نماینده آستان حرم قدس رضوی و دیگر مسئولین استانی در مراسم آزادی زندانیان حضور داشتند
.

نظر شما