شناسهٔ خبر: 51146855 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

مقتدایی:

دولت تقویت معیشت مردم را دستور کار اصلی خود قرار دهد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با گذشت چند ماه از آغاز دولت باید شاهد روند تثبیت قیمت‌ها باشیم اما متاسفانه نه تنها این مهم اتفاق نیفتاده بلکه قیمت‌ها همچنان روبه افزایش هستند.

صاحب‌خبر -

عباس مقتدایی در گفت‌وگو  با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از ادامه افزایش قیمت کالاهای اساسی و عدم ثبات در قیمت‌ها، گفت: یکی از مطالبات عمومی مردم جلوگیری از ادامه گرانی‌ها و ثبات در بازار است که وزارتخانه‌هایی همچون صمت، جهادکشاورزی، اقتصادی و... در این زمینه ماموریت و وظیفه اصلی را بر عهده دارند، ضمن آنکه با گذشت چند ماه از آغاز دولت باید شاهد روند تثبیت قیمت‌ها باشیم اما متاسفانه نه تنها این مهم اتفاق نیفتاده بلکه قیمت‌ها همچنان روبه افزایش هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مهار تورم، تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از افسارگسیختگی و نابسامانی بازار را خواست عمومی مردم عنوان کرد و افزود: با نزدیک شدن به ایام عید نوروز این مطالبه حد وسعیتری به خود می‌گیرد لذا از دولت می‌خواهیم موضوع تقویت معیشت مردم را در دستور کار اصلی خود قرار دهد و مصوبات مجلس را درخصوص تامین کالاهای اساسی اجرایی کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه ادامه وضعیت کنونی و ناتوانی مردم در تهیه اقلام اساسی‌شان می‌تواند آثار زیان‌باری را بر سلامت آن‌ها به دنبال داشته باشد، اظهار کرد: طی 3 ماه اخیر باوجود وعده‌های وزاری جهاد کشاورزی و صمت، شاهد افزایش قیمت برخی کالاهای اساسی بودیم و قیمت برخی کالاهای اساسی افزایش قابل توجهی داشته است‌، به‌طورمثال علیرغم قول وزیر جهادکشاورزی مبنی بر کاهش قیمت لبنیات، بهای این محصول  افزایش یافت، این موضوع اعتماد مردم به اظهارات نمایندگان دولت را کم می‌کند./

پایان پیام

نظر شما