شناسهٔ خبر: 51146826 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

ظرفیت های درون کشور می تواند مشکلات اقتصادی را حل کند

اهواز- رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ظرفیت‌های فراوانی درون کشور برای حل مشکلات اقتصادی وجود دارد که می‌توان با استفاده از این ظرفیت‌ها بر مشکلات اقتصادی چیره شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز پنجشنبه در آئین افتتاح کارگاه خیاطی تولید پوشاک نظامی و صنعتی در اهواز گفت: ظرفیت‌های فراوانی درون کشور برای حل مشکلات اقتصادی وجود دارد که با برنامه‌ریزی درست می‌توان این ظرفیت‌ها را به میدان آورد و بر مشکلات اقتصادی چیره شد.

وی ادامه داد: امروز در شهر اهواز به منظور بهره‌برداری از یک کارخانه تولیدی پوشاک صنعتی هستیم که در مسیر اقتصادی مردم‌سالار با یک چرخ خیاطی شروع شده و با پشتیبانی بسیج سازندگی خوزستان به کارخانه تولیدی رسیده و در سال‌های آینده هم توسعه پیدا می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: این الگوسازی به ما نشان می‌دهد که در موضوعات مختلف اقتصادی با تمرکز بر تولید و به میدان آوردن همه ظرفیت‌ها می‌توان بر مشکلات اقتصادی فائق شد.

وی اظهار کرد: یکی از کارهای بسیج الگوسازی در میدان اقتصاد مقاومتی مردم سالار است که استان خوزستان در این الگوسازی پیشتاز بوده است.

سردار سلیمانی افزود: برنامه سازمان بسیج پشتیبانی جدی‌تر، وسیع‌تر و مؤثرتر از اقدامات مردمی و کارگاه‌های اقتصادی مردم پایه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تلاش می‌شود تا مردم و به خصوص جوانان بتوانند در عرصه اقتصاد مقاومتی مردم سالار نقش آفرینی کنند تا شاهد کاهش مشکلات اقتصادی باشیم.

نظر شما