شناسهٔ خبر: 51146789 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله درّی نجف‌آبادی: حل مشکلات کشور نیازمند نقش‌آفرینی تمامی ارکان نظام است

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حل مشکلات کشور نیازمند نقش‌آفرینی تمامی ارکان نظام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در کلاس تفسیر قرآن کریم که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار شد با اشاره به ضرورت گره‌گشایی از مشکلات جامعه اظهار داشت: بی‌شک گره‌گشایی از مشکلات و دغدغه‌های مردم نیازمند همراهی و مشارکت و تعامل بیش از پیش مردم، دولت و مجلس در راستای اجرایی شدن گام دوم انقلاب اسلامی است چراکه اهداف این بیانیه نیازمند نقش‌آفرینی تمامی ارکان نظام است.

وی افزود: بنابراین در این راستا باید تمام ارکان نظام اسلامی با تعهد و آگاهی در راستای توسعه و آبادانی کشور نقش‌آفرینی داشته باشند که در این بین مجلس نقشی مهم برعهده دارد. 

دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: شهید مدرس نمونه بارز عالمی مبارز و شجاع برای استقلال کشور و حفظ اسلام و از الگوهای برجسته‌ تاریخ معاصر کشور به شمار می‌رود که هیچگاه در این مبارزه الهی از اهداف و عقاید حق خود غافل نشد و دست برنداشت.

امام جمعه اراک ادامه داد: شهید مدرس فردی آگاه به سیاست و مسائل روز، مفسری شجاع و کارآمد و مبارز بود که در حیات بابرکت خود منشا خیرات و برکات زیادی بود که به الگوی موفقی برای امروز مسئولان بدل شده است.

وی عنوان کرد: بنابراین باید سیره این شهید بزرگوار به عنوان الگوی رفتاری نمایندگان مردم‌ در مجلس مورد توجه قرار گرفته و نمایندگان از این شهید والامقام الگوگیری کنند تا در برهه حساس امروز نهاد ارزشمند قانون‌گذاری در کنار دیگر بخش‌ها بتوانند توسعه متوازن را رقم بزنند.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: مجلس به عنوان یک رکن اساسی کشور نقشی مهم برعهده دارد که باید حکیمانه و کارآمد قوانینی در راستای عزت مردم و استقلال کشور داشته باشد که در این راستا، هر طرح و لایحه‌ای که به تصویب می‌رسد باید در جهت تسهیل امور و حل معضلات باشد.

انتهای پیام/711/ش

نظر شما